Gå til innhold

Everquest 2 vs World of Warcraft vs SW: Galaxies

Anbefalte innlegg

Jeg spilte WoW i over 7 mnd før jeg gikk lei. Prøvde meg på Everquest 2, men det var ikke i nærheten så bra som WoW, lite quests, blasst og lite "fantasifyll" verden syns jeg.

WoW har en utrolig evne til å skape stemning i landskapene sine pga. grafikk motoren, noe Everquest 2s "plastic fantastic" aldri kunne klart.

Ellers så har jeg ikke funnet noe som fanget oppmerksomheten min så mye som WoW, så pr i dag så venter jeg bare på f.eks. Oblivion, og det nye D&D mmorpget.

Nå skal det sies at jeg bare testet det i noen dager, men orket ikke mer.

5662604[/snapback]

Uhh, Everquest 2 har godt over 7000 quests, kan ikke akkurat kalles lite. Mange av disse er quests som går over uker. Har også mange live events.

Om du bare spilte noen dager så kan jeg forstå at du ikke fant det så veldig fantasifylt, nå har det dog kommet en revamp som gjør tom. starten av spillt mer fantasifylt, men Everquest 2 har mer realistisk feel over det hele enn WoW har.

På en annen side har den nyeste expansion Kingdom of Sky lagt til en mer fantasy inspirert fargepallet som er spennende.

Kan ikke si meg helt enig i at det er plastic fantastic feel over det, men det er en smak sak:)

post-17057-1141660479_thumb.jpg

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...