gorefest Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 hei! mitt problem er at pcen av og til oppførerer seg rart i spill. (f.eks gta san andreas og nfs most wanted) jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det men det kommer etter at jeg har spilt en stund (fra 5min til over 1 time). det som skjer er at pcen begynner å hakke på en veldig rar måte alt begynner å og bevger veldig fort.. det blir som å spille i "fort film" men pcen droper mange frames, så det er helt håpløst å spille.. problemet forsvinner når jeg restarter pcen.. det har ikke noe å si om jeg skrur opp eller ned grafikken, bortsetfra når jeg stiller på antialasing, når jeg øker den kommer ikke "grafikk feilen" så ofte.. merkelig.. pcen min: amd athlon 64 x2 (dual core) +3800 2x 1024 gb ram geforce 6600 gt og et msi hovedkort. jeg har prøvd flere skjermkort drivere. men det er fortsatt det samme problemet. om noen vet hva som er galt eller hvordan jeg kan fikse det så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Tror nok det har mer med CPUen din å gjøre, last ned nyeste driver til den her. Om det fremdeles ikke kommer seg så prøv å slå av ene kjernen når du skal spille de spillene du har problemer med. Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 takk for svaret! driver å laster ned driver nå! (tart litt tid på isdn) hvordan deaktiverer man den ene kjernen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du skal finne opsjon for det i oppgavebehandling (task manager) et sted, kan ikke si akkurat hvor da jeg sitter med single-core selv.. Om det ikke hjelper med driveren så kan det være det kommer seg med oppdatering av bios da mange hovedkort har bedre støtte for dual-core i de nyeste. Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 ok! da får jeg sjekke om dette funker! hvis jeg ikke skriver noe mer i denne posten funker det antageligvis! tusen takk nahojdat! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå