Gå til innhold

Colloseum om kvelden

PMnormal

Anbefalte innlegg

Nå er det bare få dager til jeg forlater Norge igjen, og reiser tilbake til Roma. Tenkte derfor å legge ut noen bilder fra den vakre byen før jeg reiser, og begynner med disse bildene av Colloseum. Alle bildene er tatt med Konica KD-300Z, så jeg var nok ganske prisgittt tilfeldighetene på disse bildene.

Det uskarpe er tatt uten stativ, de to andre med et lite leddet stativ (av den typen som koster 50 kr). De er ikke på noen måte teknisk perfekte, men jeg synes de har en fin stemning likevel.

post-76334-1140865904_thumb.jpg

post-76334-1140865929_thumb.jpg

post-76334-1140865961_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se bilder når du kommer tilbake. Det er en by jeg virkelig likte, bare vært der engang. men ønsker meg tilbake.

Bilde 1 ble litt for uklart for meg. Men likte lyset.

Bilde 2 ga en veldig god stemning, så go at jeg nesten bestilte tur med engang :)

Noen steder du skal oppsøke?

Trivia fontenen er nok veldig fin på kveldstid.

Lenke til kommentar
Fontana de Trevi er flott, jeg kunne lagt inn noen bilder av den også. Desverre har vi litt kort tid til jeg reiser, så jeg har bedre bilder jeg vil bidra med. Blir der i tre uker denne gang, og håper jeg får bedre tid til å knipse denne gang.

5662428[/snapback]

God stemning i nr. 2. Nr. 3 kunne bruges i en turistbrochure - hvis det havde været lidt skarpere ;)

Skal selv til Rom i påsken - håber at se flere billeder til inspiration inden da :)

Endret av lkch
Lenke til kommentar

Likte godt bilde nr1. Ser ut som hele colloseum står og rister, som den gjorde noen hundre år tilbake i tid. Vinkelen nedenfra og opp viser også hvor mektig den er.

Bilde nr2 likte jeg ikke, dette blir for meg bare et snapshot.

Det tredje var også pent. Typisk turistbrosjyre om det tekniske hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...