Svendsen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Prøvde meg litt med mitt nadre kamera Pentax Optio S50 og et stativ til en kikkert. Fikk dette, som er tatt uten som bare nærme og med blitz og overlys. Likte det litt. Hva synes dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Deter en første gang for alt, og for første gang synes jeg et bilde av en blomst er litt ekkelt. Beklager.... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Deter en første gang for alt, og for første gang synes jeg et bilde av en blomst er litt ekkelt. Beklager.... 5662404[/snapback] Men det var jeg som klarte det da hehe Blomsten har vel sett sine glansdager, sånt overlever ikke her i huset Men utover det? Feil fokus? Hvordan kunne det vært redigert? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det virker i det hele litt uskarpt, og bildet er noe rotete. Kombinert med blomstens tilstand så kan man jo si at det er et usminket møte med forfall. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 hmm du fikk frem et tema faktisk Satte bare stativet på bordet og retta det mot blomstene og kom ut med det etterhvert. Egentlig et bilde uten menig. Blir mest å legge ut fordi jeg er ny og liker å høre hva dere sier. Også snapper man opp noen tips i tilbakemeldinger. Nå er det å kle på seg og kjøre til det nærmeste jeg kan kalle "fjellet" og ta noen vinter bilder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Stå på, det er slik du lærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå