Cocytor Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei. Jeg har en 19 CRT skjerm som brukes på min stasjonære pc. I tillegg har jeg en bærbar med en 15,4 skjerm. Den bærbare er den nyeste pcen og jeg ønsker å bruke denne til spill ect men synes skjermen blir i minste laget og med litt vell stor oppløsning noen ganger (1600x1000). Jeg vil derfor kople den bærbare til 19" skjermen, men uten å måtte krabbe bak den stasjonære og løsne kabelen hver gang. Jeg lurer derfor på om det finnes en boks hvor jeg kan kople i begge dataer og med en utgang til skjermen. Den må vel ha en slags bryter for å veksle mellom de to. Finnes dette? Hvor? Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 ClasOhlson har slike. Prisen er et annet kapittel Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Boksen helt i bunnen ser ut som noe som kan virke. 198kr. Jeg skal altså ha fra 2 dataer til 1 skjerm. Kan ikke helt se om det er slik denne boksen virker eller om den går fra 1 data til 2 skjermer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå