vmax Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvordan får jeg oppgradert nettleseren i pdaen.Sidene som vises er bare kaos. Det er noe med iframes. Jeg har en Ipaq 4700 med Windows Pocked 2003. Lenke til kommentar
auditman Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har fått mail, men siden jeg ikke kan gi deg noe hjelp svarer jeg her. På min pda stabler nettleseren sidene nedover i stedet for bortover om du skjønner. Dvs som ikke går i bredden blir slengt nedover. Det er kanskje det du mener med kaos. Man kan sette pda'en til å vise sidene på andre måter, (det kan du endre i nettleseren) men jeg finner at "nedoverstablingen" funker greit nok. Jeg har ingen god løsning på problemet annet enn å prøve en annen nettleser. Opera mobile er kanskje brukbar, jeg har ikke prøvd den. Thunderhawk blir anbefalt i tråden for programmer til pda'er ser jeg. http://www.bitstream.com/wireless/products...etpc/index.html Lenke til kommentar
vmax Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Takk for svar."Det står at nettleseren din støtter ikke iframes"Vet at problemet kan løses med Javascript,men jeg har ikke peiling hvordan man får det innlagt i Pdaen.Nei det e vel bærre å hiv skiten på søppeldynga. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 prøv med en annen nettleser, netfront er vel en, det er vel også opera =) går også ann å endre visningsmodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå