runela Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er det vanskeli og montere et pedalsett? bare og borre hull i pedalen for skruene eller? noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Har ikke montert selv, men ser for meg at det bare er og fjerne gummien på pedalene, borre nye hull, og skru fast. Skulle være en enkel operasjon Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har ikke montert selv, men ser for meg at det bare er og fjerne gummien på pedalene, borre nye hull, og skru fast. Skulle være en enkel operasjon 5666259[/snapback] jepp er så enkelt kan poste bilde av mine senere Lenke til kommentar
runela Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Hva om pedalsettet er mye større en orginalpedalene? altså skruhullene er for langt ut? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 På noen pedal-sett slipper du å borre. De festes enkelt ved hjelp av 2 plater (sitter bak klossene). Disse platene skruves nermere pedal-klossen (fant ikke noe bedre ord ), slik at padelene klemmes i mellom. Enkelt og bra, tar 10 min å montere. Er ikke noe flink til å forklare, håper du skjønner hva jeg mener uannsett. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gjelder det alle pedalsett, at de originale må fjernes først, eller legges de bare oppå? Festes med skrue og mutter på baksiden eller? Husker jeg kjørte en bil en gang, på den var gulvmatten så glatt under at den skled frem og kom over kløtsjen Var litt farlig det Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det settet jeg har kan legges opp-på gummien om det er det du tenker på. Men det er jo ikke noen sak å fjerne gummien dah... Hvilken bil har du? Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Det var ikke med en plate for og legge under nei.. på monteringsanvisningen står det at jeg må borre hull i pedalene for og feste de. Men pedalene er for små for at hullene i pedalsettet skall kan settes oppå. Kan jeg ikke bare ta og få takk i noen tykke blekkplater og klippe/skjære de til og sette de under pedalen og sette en skru i gjennom pedalsettet og til den platen med pedalen i mellom vis dere skjønner da litt dårlig til og forklare Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Eller bare bruke en mutter med skive på baksiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå