normal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Sitter her og har akkurat fått mitt Chaintech APOGEE 7vjl kt33 HK. Når DVDROM spinner opp får dette innvirkning på lydkortet (onboard c-media) Hva gjør jeg nå da? (det MÅTTE jo være NOE ) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hadde samme problem m mitt gamle hk..fant ingen solution..ga f*** og investerte i nytt invetar.. Har du prøvd å snakka m kundeservicen til de du kjøpte d fra? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hva mener du med innvirkning? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 foreslår at du tar en titt på retningslinjene angående emnefelt - så kanskje, bare KANSKJE får du litt bedre og mer seriøs respons? (da slipper du iallefall denne meldingen i HVER post du setter opp med upassende emne). Lykke til neste gang, og delta gjerne i håpet om at hardware.no èn dag blir fri for dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 jeg mener støy, STØY FRA LYDKORTET MITT FOR *******!!! nå skal jeg vel måtte vente ENDA lengre. fy **** satan stampe inni ******* beksvarte granskauen hvorfor skal det alltid være noe ***k og ******* når jeg gleder meg til å få noe HÆ, ALLTID!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 åååååååååååååååh, jeg kunne knødd en isbjørn til blods og skalpert den med tennene jeg er så sinna Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hmmm... hvis lydkortet støyer halvparten så mye som eieren så kan jeg forstå irritasjonen. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 SineTwo: DAMN, kunne ikke sagt det bedre selv :smile: Det er så kjipt å se på siste meldinger og se masse "Hjelp" "gjett hva som skjedde" "hva tror dere er feil?" "hvordan gjør jeg dette" "har et kjempeproblem" "kan noen hjelpe meg" osv. Forslag til bra emne: "DVD-Rom har innvirking på onboard c-media på Chaintech APOGEE hk" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Bra SineTwo og shahin, slik skal det vera! edit: tyyypoo! skgivefeil [ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-09-20 00:57 ] Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg skal nå gjøre mitt beste for å paste samme beskjed på alle "feilposteringer" ( angående emnet - ikke nok med at de har irriterende emner, neinei, de skal også ha irriterende beskjeder :razz: ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: DrErling skrev (2002-09-20 00:53):hmmm... hvis lydkortet støyer halvparten så mye som eieren så kan jeg forstå irritasjonen. Et bra poeng, Tenkte eg skulle prøve å hjelpe han, Men lar det ligge. Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 ok da sorry :sad: , prøv å forstå hvor vanvittig irriterende. hva kan du hjelpe med? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-20 01:11 ] Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Dere er noe av det mest kjipe folket jeg har vært bort i :sad: Klart normal er sur pga noe fuck med hans kort ... Og man har da får svarte lov og bli litt sur og gretten uten att de dukker opp en masse såkalte "snille" gutter og ikke gidder hjelpe han en gang da de "snille" gutta ( eller kjærringer)ikke forstår frustrasjonen men er mere opptatt av tull og tøys ... Jaja normal , du er faktisk normal og reagerer som mange av oss normale gjør når vi får noe som vi har gledet oss til og så det noe fuck med tingene :sad: Det eneste jeg kan råde deg til er og ta kontakt med selger av kortet eller prøve ett lydkort i og se o,m det blir likedan da ... Vennlig hilsen Jalla :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-20 01:15 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Jalla Karlsen skrev (2002-09-20 01:13):Dere er noe av det mest kjipe folket jeg har vært bort i :sad:Klart normal er sur pga noe fuck med hans kort ...Og man har da får svarte lov og bli litt sur og gretten uten att de dukker opp en masse såkalte "snille" gutter og ikke gidder hjelpe han en gang da de "snille" gutta ( eller kjærringer)ikke forstår frustrasjonen men er mere opptatt av tull og tøys ...Jaja normal , du er faktisk normal og reagerer som mange av oss normale gjør når vi får noe som vi har gledet oss til og så det noe fuck med tingene :sad:Det eneste jeg kan råde deg til er og ta kontakt med selger av kortet eller prøve ett lydkort i og se o,m det blir likedan da ...Vennlig hilsen Jalla :smile:[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-20 01:15 ] Det er helt greit at han er sur og sint, Men for alldel så kan han holde det for seg selv. Hvorfor må han skrive det som han tenker, Er ikke morsomt lese stoff det som han skrev. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 er det ikke det omtalte hovedkortet som har slik "rør" greie da til å lage lyden? Skulle ikke det være så stort og flott da? Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg vil tro at du har koblet den analoge audio kabelen fra dvd til lydkortet. dette er ikke nødvendig og vil gi mer støy. Prøv å koble den fra for den er strengt tatt ikke i bruk lenger (etter windows me, 2000 og xp) Lenke til kommentar
normal Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 det er ikke en "rør greie" som lager lyd nei. det var på et aopen kort hvis jeg ikke husker feil. Dette er C-media chip men jeg har funnet ut en ting. støyen ser ut til å oppstå bare når jeg bruker C-BOX'en. Se her: http://www.chaintech.dk/dk/products/SOCKA/7vjl.asp det er et rack i 3.5" format som jeg kan bruke til å koble til usb HEADSET og mikrofon i front. ledningen fram til denne går tvers over hovedkortet, en flatkabel lik harddiskkabel med ferre ledere. AHA, perfekt offer for støy eller? Noen forslag på hvordan jeg kan skjerme denne? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har du prøvd å installere Via 4in1 drivere? De kan du finne her, under Produvt Support / Drivers. De fikser knitring i lyden på en del VIA baserte kort (blant annet). Pål Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg hadde det samme problemet, men et nytt lydkort fixa problemet. Kjøp SB Live! player 5.1 til en 3-400 kr. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 00:28, skrev normal:Sitter her og har akkurat fått mitt Chaintech APOGEE 7vjl kt33 HK. Når DVDROM spinner opp får dette innvirkning på lydkortet (onboard c-media)Hva gjør jeg nå da?(det MÅTTE jo være NOE ) Så disable det søplelydkortet da! ... integrerte lydkort er no dritt uansett! ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå