Gå til innhold

hvordan er dette bildet tatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller stroppe fast kameraet på brystet, og selvutløser.

Jenta trenger forresten ikke å snurre rundt, man ser tydelig at bakgrunnen er blurret i etterkant...

5663100[/snapback]

Selvutløser er en mulighet ja, men tror nok skarsk treffer med sin beskrivelse at det er en bak han som snurrer som holder rundt livet på 'snurreren'

I følge Newton er der vanskelig å få jenta til å hente skrått ut i lufta uten at det er sentrufugalkrefter inne i bildet.....

Dessuten klare ikke jeg å se den blurringen i etterkant du tenker på. Nei dette er ekte saker vil jeg mene.

Lenke til kommentar

jeg tipper fyren har kameraet hengende rundt halsen etter skulderstroppen. selvutløser, og så er det bare å snurre rundt. på grunn av sentrufugalkraften presses jenten (og kanskje kameraet) utover og *Knips* så har du bildet.

Endret av capy
Lenke til kommentar
Dessuten klare ikke jeg å se den blurringen i etterkant du tenker på. Nei dette er ekte saker vil jeg mene.

5663643[/snapback]

For all del, jenta kan godt snurre rundt hun, men jeg er fortsatt overbevist om at bakgrunnen er blurret i ettertid. Sjekk spesielt rundt jentas høyre underarm, venstre erme på genser, fotografens(hvis det er fotografen) høyre hånd, og generelt utseendet til bluren...

Lenke til kommentar

At jeg ikke så det før... Kan informere at bluret er falskt :)

Se bare på høyre og venstrekanten på bildet de ytterste 10-15 (?) pikslene. Bluringen er ikke lik der som på resten av bildet. "Linjene" er litt tydeligere der.

Dumme...dumme...dumme :wallbash::ermm:

Lagde horisontalt blur på et bilde senest for et par dager siden og sånne bilder må beskjæres i bredden.

Lenke til kommentar

5663643[/snapback]

For all del, jenta kan godt snurre rundt hun, men jeg er fortsatt overbevist om at bakgrunnen er blurret i ettertid. Sjekk spesielt rundt jentas høyre underarm, venstre erme på genser, fotografens(hvis det er fotografen) høyre hånd, og generelt utseendet til bluren...

5663787[/snapback]

Vel, det ser ut som om du har rett medi8or ang photoshopping

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...