fredriktaalesen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Lurer på å kjøpe nytt kabinett, men åssen?! Har en Raidmax Cobra, men har blitt lei av det så lurte på et nytt men det er så mange å velge mellom.. Noen som har forslag elr erfaring med noen av de? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 ja du bør jo si pris og hva du er ute etter ( støydemping eller et kult med masse lys++) jeg har et tsunami som jeg er veldig fornøyd med men som sagt si litt mer.. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 OMG, det heter hvilket kabinett skal jeg velge! Ikke åssen kabinett skal jeg velge.. 14tiss språk! Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) sorry feil posta Endret 25. februar 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Termaltake soprano og swing er jo veldig fine da. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Termaltake soprano og swing er jo veldig fine da. 5664268[/snapback] Må si meg enig der r@zer/d@hl.. Har selv Soprano, og er fornøyd med det.. Et kjempe kabinett.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kanskje det begynner å bli litt gammelt, men TT Sviking er jo ikke så ille da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hva med Antec Performance P180 (om jeg husker navnet riktig)? Eller Lian Li? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 OMG, det heter hvilket kabinett skal jeg velge! Ikke åssen kabinett skal jeg velge.. 14tiss språk! 5664107[/snapback] Sjerp deg! Det heter heller ikke "OMG", men oh' my good (kanskje litt feil, men nesten) Eller på norsk, herregud. Det heter også fjortisspråk! Så bare klapp igjen truten din du, og lær deg å skrive før du retter på andre! (Jeg hadde tenkt å kommentere det selv, da på en penere måte.) @ topic: Jeg ville valgt Tsunami, men du burde ikke spørre på et forum hvilket kabinett du skal kjøpe, finn frem de du liker best, og legg dem frem slik at vi kan kommentere dem. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 You go Zevs.! Om jeg skulle ha kommentert det hadde jeg skrevet: Les retningslinjene, enkelt og greit. Men iallfall, Tsunami er fint det og om du går fra Raidmax til Tsunami vil du nok bli ganske fornøyd! Legg fram noen kriterier om du vil ha mer konkret tilbakemelding. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ja du bør jo si pris og hva du er ute etter ( støydemping eller et kult med masse lys++) jeg har et tsunami som jeg er veldig fornøyd med men som sagt si litt mer.. 5663497[/snapback] Beste kabinettet på jord! har det jeg og! =D Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Eller så er det jo fult mulig å modde raidmax kabinettet du har Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hadde et jeg og det egentlig GANSKE mye som kan gjøres med det om du fjerner plastikken og stripper det ned. Men det koster penger og tar tid, og ikke alle vil det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Er det ikke feilpostet [mod-wannabe ] da? Men har selv et Cobra kabinett, skal heller modde littegrann på det når pengene tillater det ^^ Hadde anbefalt et umodda kabinett, helt enkelt og greit og modda litt på det Alltid gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå