frodkarl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg leter i jungelen av videokamera etter et passende kamera for ferie,strand, ski osv. Jeg tenker at et nytt kamera bør henge med 6-7 år fremover. I dag har jeg et 4:3 TV fra '98 men tror det blir et 16:9 fra neste år. Da er det vel et tema at kameraet kan filme i 16:9? Etter å ha trålet tester og meninger har jeg kommet til at det må bli DV og Sony eller Panasonic. Har sett på Sony DCR-HC42E som virker som et bra kamera, men det har ikke 16:9 mulighet. Er det noen som har erfaring/ vet om tester med Sony DCR-HC96E ? Ser det er tilgjengelig på nettbutikker nå snart. Prisene er ca. 5000/7500. Er det noen som har gode råd? Hilsen Frode PS. eller hva med dette? Canon Digital Videokamera DM-MVX4i MiniDV, 4.0 Mpix, 10 x zoom, 16:9 Det er jo dyrere da, men er det noen som har erfaring med det? Endret 25. februar 2006 av frodkarl Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis pcen finner kameraet så kan du gå i innstillinger og velge input/output divice, sett dette til cam og se om du finner det da. Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg har DCR-HC42E, og det har i alle fall 16:9. Ellers et veldig brta kamera til en fornuftig pris. Endret 25. februar 2006 av Bertram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå