Arsenal_RULES Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Først fikk jeg byttet PSU som jeg trodde var ødelagt, og det var den også (fikk det på garantien). Når jeg endelig fikk den nye PSUen i posten, viste det seg at det var noen flere problemer, for dataen startet ikke opp likevel! Noen ganger så er det strømlyset som skal indikere at strømmen er på, litt flimmrende, vet ikke om det er normalt! Koblet ut alle komponentene i håp om at kanskje dataen skulle starte når jeg trykket på "på" knappen, men nei! Alt som skjer er at jeg tar strømmen på, lyset slår seg på, men ingen av viftene starter når jeg prøver å slå på dataen, virker helt død! Hva som er gale med dataen, frykter at jeg kanskje må levere inn hele hovedkortet også -.- ps: problemet startet med at jeg satt på internett (det lynte ikke ute!), så gikk dataen rett av... Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 tipper minst hovedkortet er ødelagt i tillegg. PSU leverer +5volt standby spenning til hovedkortet slik at du kan styre blant annet elektronikken som skrur på PSUen slik at PCen starter. Jeg synes det høres ut som noe av den elektronikken på hovedkortet er ødelagt (siden ingen vifter o.l. starter). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvilket hovedkort er det snakk om? Har du prøvd BIOS restart. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 defekt hovedkort sier nå jeg, etter mine erfaringer.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hovedkortet heter så mye som , ABIT NF8, nForce3 250Gb, Socket-754.. Så dere vil tippe at det er hovedkortet som er ødelagt, håper bare ikke det er noe mer enn hovedkortet som er ødelagt... Endret 26. februar 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hvordan kan jeg prøve BIOS restart? Dataen går jo ikje på ? Lenke til kommentar
glad Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvordan kan jeg prøve BIOS restart? Dataen går jo ikje på ? 5667188[/snapback] restette comos tror jeg han mente Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Sender hovedkortet til komplett, skal jeg sende med CPU,grafikkkort osv, elelr skal jeg satse på at det er hovedkortet? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Sats på hovedkortet, som regel denne komponenten som går skeis. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Da er det sendt inn til komplett. (hadde problemer med å sende det inn fordi hun i skranken ikke forstod norsk :S .... *irritert* , sa jeg skulle sende det til komplett.no, hun sa videre til "hjelperen sin", denne pakken skal til komplettno, han forstod ingenting .... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå