Bertram Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Endelig, etter masse lesing og flott hjelp her på forumet falt mitt valg av kamera på Sony DCR-HC42E. Det har alt det jeg tror jeg trenger av tilkoblinger som AV in, Lanc, Firewire osv. Er lite og lett, og gjør opptak i en for meg veldig bra kvalitet. Prisen var heller ikke ille Så til nå er jeg veldig fornøyd med alt, utenom en forferdelig dårlig brukerveiledning som Sony egentlig kunne spart seg bryet med å trykke. Har et spørsmål om overføring til PC. Er det noen innstillinger jeg må gjøre på kameraet for å få kontakt med PC. Slik det er nå så klarer ikke prg. Pinnacle eller andre, å finne kameraet, selv om maskinen finner kameraet. Vet ikke om dette har noe med innstillingene av kameraet å gjøre, tror nok heller det ligger på selve pc'n, men er greit å få dette bekreftet før jeg sletter harddiscen Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vis du bruker DV til og overføre filmen så skal det vel bare og sette kamera i Video avspillings modus, så skal det dukke opp, er i hvertfall slik her. (bruker DV kamera, og importerer med iMovie HD) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bruker du firewire eller USB? Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for svar. Det var nok på pc'n feilen lå. Etter at jeg fikk formatert maskinen så funker alt helt perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå