Navido Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har denne denne koden her: http://www.php.no/index.php?section=pastebin&id=3142 Jeg får jo ingen mail på min konto. Må være noe som er feil. Jeg kjører da koden lokalt på maskina mi. Kanksje det som er feil? Ihvertfall har jeg lastet den opp på en server men får heller ingen mail der heller. Noen som vet hva som er feil? Takk Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 det fungerer ikke å kjøre koden lokalt på maskina sånn helt uten videre. Last php-fila opp på server (en server som støtter php ) og prøv et par ganger til... Jeg ser ingen feil i koden - og antar det ikke spiller noen rolle om man plasserer php-kode i <head>, <body> eller mellom disse? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Takk for svar Prøvde å laste opp på en server. Siden kommer frem og den er i .php. Men fremdeles får jeg ingen mail. Hmmm.. Har du kankskje en server eller vet om et sted jeg kan legge ut? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Serveren må ha SMTP server! Lenke til kommentar
Navido Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Serveren må ha SMTP server! 5661933[/snapback] Ok. Kan man installere det lokalt på maskina også? I såfall hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja du kan installere en smtp server lokalt, søk på google Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Bruk XAMPP, der får du med alt av PHP, mySQL, mailserver, ftp server ++ i en installasjon.. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Bruk XAMPP, der får du med alt av PHP, mySQL, mailserver, ftp server ++ i en installasjon.. 5663753[/snapback] Takk. Nå har jeg da installert XAMPP. På status er både "smtp service" og "ftp service" satt til "deactivated. 1. Hvordan får jeg startet den. 2. Og hvilken port må jeg eventuell definere osv? jeg kjører jo da lokalt på 127.0.0.1 og Listen er på 80. Hørte om noe port 25 eller noe? i såfall så hva reglene på dette? er blitt litt inviklete dette her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå