Skavold Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Heisann, tok et litt morsomt bilde for en liten stund siden, og lurte på hvordan stemningen er for et slikt forsøk her på forumet. Bildet er egentlig ment som en utforskning av teknikker, og bør kanskje derfor sees på som det. Tenker da på at blitzen jeg har brukt er lett synlig, og diverse Tall og fakta: Nikon Coolpix 4300 Stativ 8 sek. lukker f/2.8 36mm (omregnet til 35mm-standard) ISO 100 Endret 25. februar 2006 av OML Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Tøft bilde, saturasjonen skulle dog kanskje hatt en dytt i etterbehandling i PS el. Hadde heller ikke skadet om kameraet sto rett. OT: Bare jeg som er kveldstrøtt, eller er det ca. mange hotte/døde piksler på kameraet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Er nok ikke så mange døde pixler som bildet skal ha det til, tror nok det er at kontrasten som er økt som er grunnen for dette. Man ser lettere bildestøy, kanskje... Jeg vet ikke, men jeg håper i hvert fall et det er sånn :s Takk for tilbakemelding på bilde uansett, dette er ting jeg tar i betraktning til neste gang et slikt bilde skal tas. Edit; bladde meg forresten frem til originalen, om noe vil se på den. Dette er rett fra kameraet, totalt ubehandlet... Endret 25. februar 2006 av OML Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Tja tjo kanskje... Bildet blir neppe en prisvinner, men er mer kreativt en maaaange andre selvportrett ihvertfall. Vet ikke helt konkret hva jeg skal sette fingenr på, men som nevnt så bør du rette opp "horisonten". Den som intet våger intet vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå