b-real Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg fikk en ødelagt AMD T.bird 1.3 (133 tro jeg)av en kompis av meg. Jeg skulle teste den og fikk lånt en pc på et lan som støttet socet A, siden jeg har P4. Jeg fikk CPU'en i en Bedøk-time så det sier seg selv at jeg måtte fikse på saken med en gang... Jeg satt der å knakk desverre ei pen mens jeg holdt på å bøye pins'ene. Så har den desverre blit liggende noen dager og godgjøre seg til testen. I dag (som noen kanskje vet) så har jeg fått meg digitalkamera, noe som gjør dette prosjekete kanskje litt merer spennende for dere :razz: Hm...Prosjekt og prosjekt...ha det gøy da :razz: Slik som T.Birden ser ut i dag kan dere se her på denne side... http://home.no.net/enaasen/BrokenAMD/ NB! IKKE kritiser biledkvaalieteten...ikke min feil...skal prøve i morgen å ta noen bilder i dagslys av den. [ endret av B|Real den 2002-09-20 00:12 ] Lenke til kommentar
HKboss Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Dårlig kvalitet? Hvorfor har du lagt ut bilder det ikke går an å se noe som helst på? :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 I know...Det suger VILT...angrer litt på det kjøpet :sad: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er ikke sånn egen sak på kameraet ditt til å ta nærbilder med da? Er ofte en knapp med bilde av en blomst el.lign. på.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: thomasr skrev (2002-09-20 13:25):Det er ikke sånn egen sak på kameraet ditt til å ta nærbilder med da? Er ofte en knapp med bilde av en blomst el.lign. på.. Har prøvd det ja... Skal prøve å ta nye bilder i dag...i dagslys og se om det hjelper... Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvilket kamera var det du brukte her ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Gsmart mini 2... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 eg såg ikkkje jennom alle bilda (isdn :razz: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Brukte du makro-saken når du tok bildene? Her er litt cut `n paste fra mustec.com.tw: "Use the macro select dial for close-up shooting when taking pictures from a distance of 20cm-50cm." Vet ikke om det hjelper deg noe, men er jo lov å håpe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jeg prøvde det :razz: Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 problemet er nok bare at du gikk alt for nærme når du tok bildene! og at kamerat ditt har for dårlig macro. og forresten, ta bildene dine en tur innom photoshop neste gang og save for web.. _________________ [ Denne Melding var redigert av: phax på 2002-09-20 17:52 ] Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Gsmart suger Har det selv. Må ta bilder langt i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå