simalarion Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hva kjøpte du? et demo kort? Det er ikke brent for da ser du artifakts hele veien, mye kan tyde på at det ikke får nokk strøm. Men så lenge du ikke har qtec skal jo det gå greit med 350w. Hva har du på 12v? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Int/irq konflikt, disable seriell, parallell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver. Endret 26. februar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
uburen Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Int/irq konflikt, disable seriell, paralell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver. 5667249[/snapback] Innstallerte driver fra installasjon-Cd og. Med samme resultat! Lenke til kommentar
Sephirot Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Vel, det trenger ikke være strømmen heller. Jeg kjørte A64 3000, med to optiske stasjoner og hd, samt det samme gfx-kortet (MSI NX6800GT) på en Q-tec 350 watts PSU. Den hadde vel 17A på 12V-railen, noe som ikke er all verden. Dette fungerte stabilt i et halvt år uten et eneste problem. Så selv om q-tec er lite likt her på forumet, så er det ikke nødvendigvis en helt håpløs PSU! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Q-tec er godt kjent for å ta livet av harddisker. Det stemmer godt med en jeg kjenner som stadig bytter disker i sin filserver, jeg har ennå ikke hatt feil på en disk med min Taga480w. Lenke til kommentar
uburen Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Int/irq konflikt, disable seriell, paralell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver. 5667249[/snapback] Innstallerte driver fra installasjon-Cd og. Med samme resultat! 5667282[/snapback] HAR FUNNET FEILEN!! Jeg fjernet et par kort fra PCI-slotene. Problemet var en konflikt med Tv-kortet mitt. Nå går maskinen som en drøm! 18430 i 3D01se! Endret 28. februar 2006 av uburen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå