Gå til innhold

Oppgradere fra 9800XT til 6800GT?

uburen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Int/irq konflikt, disable seriell, parallell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Int/irq konflikt, disable seriell, paralell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver.

5667249[/snapback]

Innstallerte driver fra installasjon-Cd og. Med samme resultat!

Lenke til kommentar

Vel, det trenger ikke være strømmen heller. Jeg kjørte A64 3000, med to optiske stasjoner og hd, samt det samme gfx-kortet (MSI NX6800GT) på en Q-tec 350 watts PSU. Den hadde vel 17A på 12V-railen, noe som ikke er all verden.

Dette fungerte stabilt i et halvt år uten et eneste problem. Så selv om q-tec er lite likt her på forumet, så er det ikke nødvendigvis en helt håpløs PSU!

Lenke til kommentar
Int/irq konflikt, disable seriell, paralell, infrared osv i bios for å teste. Ellers skal du aldri regne med at pnp installerer korrekte drivere, du får en default driver som gir et elendig bilde deretter skal du installere korrekt driver.

5667249[/snapback]

Innstallerte driver fra installasjon-Cd og. Med samme resultat!

5667282[/snapback]

HAR FUNNET FEILEN!!

Jeg fjernet et par kort fra PCI-slotene. Problemet var en konflikt med Tv-kortet mitt.

Nå går maskinen som en drøm! :w00t:

18430 i 3D01se!

Endret av uburen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...