jojo123 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Spill-PC hva synes dere om dette oppsettet? der er alt med... Noe som ikke passer? bør byttes ut? eller noe jeg kan spare på? håper på tilbakemelding Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg personlig ville gått for en dual core prosessor, f.eks X2 3800+ Men ellers så virket det der som et bra oppsett Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 takk for tipset... det har jeg lurt på selv og... men har liksom ikke klart å bestemt meg... ... men det kan godt tenkes at jeg går for en dobbel-kjerne... det er jo som sagt framtiden har lagt det til nå og prisen ikke endret dramatisk så... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg personlig ville gått for en dual core prosessor, f.eks X2 3800+ Men ellers så virket det der som et bra oppsett 5661544[/snapback] Helt enig. Dropp spillene og kjøp dem på play.com til mye lavere pris (BF2 SF, koster 176kr !) og så kjøper du en dual core cpu. Også lydkortet er ganske "gammel" og du vil få mye mer utbytte av X-FI extrememusic til 450kr mer. Den er laget for GAMING! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Ja det. Har tilogmed skrevet en av anmeldelsene til det.(jævelig mye skrive feil dog. Var vell svært trøtt akkurat da. :!: ) Endret 25. februar 2006 av andrull Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 haha :!: utrolig bra språk Vi stiller følgende krav til erfaringen: (...) Unngå dårlig språk og banneord Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) haha :!: utrolig bra språk Vi stiller følgende krav til erfaringen: (...) Unngå dårlig språk og banneord 5663822[/snapback] Hehe, ble faktisk sjokkert over at jeg hadde skrevet det dagen etter. Skjønnte ikke hvordan jeg kunne oversett alle skrivefeilene SÅ kraftig. Men som sagt var jeg vell ganske så trøtt ja. Endret 25. februar 2006 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå