Ornesking Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg frakta i dag dataen fra en plass til en annen og satte den opp igjen. da var lyden plutselig borte. nå er det bare summing på headsettet og ingen lyd f eks når jeg spiller av winamp. noen ideer om hva dette kan skuldes? Endret 24. februar 2006 av Ornesking Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Kan være at ledningene til lydkortet har løsnet. Eller så kan det være at lydkortet er ødelagt pga. fysiske skader. Men prøv å legge inn ny lyddriver. Endret 24. februar 2006 av anderenlee Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Litt lite info her da..... Stasjonær pc ? Med lyd innebygget på hovedkortet eller dedikert lydkort ?? Summing i headsettet..... har du dobbeltsjekket at du har plugget riktig Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Litt lite info her da.....Stasjonær pc ? Med lyd innebygget på hovedkortet eller dedikert lydkort ?? Summing i headsettet..... har du dobbeltsjekket at du har plugget riktig 5661383[/snapback] stasjonær pc her er den jeg har http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10138 fikk nettopp opp enn beskjed om funnet ny maskinvare på pci... Endret 24. februar 2006 av Ornesking Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ok, da er vel problemet løst. Dedikert lydkort, selv om ny maskinvare ble funnet (og jeg antar det var lydkortet) vil jeg anbefale at du åpner maskina og klemmer godt til over lydkortet. Det tyder på at det er blitt litt dårlig kontakt i pci-plassen under transporten. Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ok, da er vel problemet løst. Dedikert lydkort, selv om ny maskinvare ble funnet (og jeg antar det var lydkortet) vil jeg anbefale at du åpner maskina og klemmer godt til over lydkortet. Det tyder på at det er blitt litt dårlig kontakt i pci-plassen under transporten. 5661634[/snapback] oppdaga plutselig en pci slot helt nederst der lydkorte var.. da vart det lyd gitt takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå