eatshorts Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...GF4+Ti4200+OTES Noen som vet når 128mb versjonen kommer her til lands Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kan noen fortelle meg hva OTES står for? Abit sier ingenting om det. Snart kommer vel ATI med en Radeon 9700XLR-200 m/ GTI Rabbit Injection. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 On-board Outside Thermal Exhaust System (O. T. E. S.) cooling unit. hvis du ser nærmere på kortet er vga porten montert over dvi porten, og under svhs/composite video utgangen ser du ett avlangt hull... Vifta er bygt etter radial prinsippet og blåser varm lufta fra gpu rett ut av maskinen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Aha! Da kan man vel bare bore et hull til og suge luft inn, så får man TURBO på gfx-kortet!! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 det blir noe sånt noe.... http://www.home.no/traskas/images/otes.bmp røft forklart hvordan det funker... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 spiser en PCI plass da.... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Leste om det kortet i går på en japansk side! de testa og overklokke det! men jeg skjønte ikke text driten så fikk ikke vite hvordan det gikk :sad: Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 DVS at du ikke leste men så da??? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 BTW så har jeg mekka noe som ligner og sikkert er mer efektivt her hjemme. Tok en SlotHO som jeg monterte under et skjermkort. Sånn at den suger inn luft under GPU ribba. Da har jeg omkring 20cfm som nesten ikke bråker. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Med OTES kortet skal visst fint greie Ti4600 hastigheter.. Husker ikke hvor jeg leste det.. Men kjøling er jo genial. Hvis jeg skal ha et Geforce 4 Ti kort, så skal det være et sånt et. Men sånn det ser ut nå så satser jeg vel mer på et NV30 kort. Gidder ikke en liten tur innom Geforce 4 Ti serien før NV30. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå