Manx Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bare 1.43 minutter, synes det var veldig kort. 2'ern er jo 2.15 minutter og synes ikke den er for lang. Får håpe at Ratner ikke prøver å trykke alt for mye inn på for kort tid sånn at det bare blir rot... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skulle hatt bilder av de andre "heltene" også. Gleder meg stort til filmen. Tror denne har potensiale til å bli ganske bra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Bare 1.43 minutter, synes det var veldig kort. 2'ern er jo 2.15 minutter og synes ikke den er for lang. Får håpe at Ratner ikke prøver å trykke alt for mye inn på for kort tid sånn at det bare blir rot... 5992041[/snapback] Det viser seg at den innformasjonen ikke stemmer. Var vist folkene i Cannes som drev ren gjetning. Så da kan man håpe på at den bli lengre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Skulle hatt bilder av de andre "heltene" også. 5996808[/snapback] Mange bilder finner du her: http://superherohype.com/cgi-bin/imageFoli...nd/Movie_Stills Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jaja, men tenkte på å ha de i innlegget ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Håper virkelig at denne blir bedre enn de to første filmene. Har altid hatt sansen for juggernaut, men Vinnie Jones i rollen? Kan sikkert bli gøy, men det virker bare litt feil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Bare 1.43 minutter, synes det var veldig kort. 2'ern er jo 2.15 minutter og synes ikke den er for lang. Får håpe at Ratner ikke prøver å trykke alt for mye inn på for kort tid sånn at det bare blir rot... 5992041[/snapback] Det viser seg at den innformasjonen ikke stemmer. Var vist folkene i Cannes som drev ren gjetning. Så da kan man håpe på at den bli lengre. 5997556[/snapback] Det er bra... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Noen nye intervjuer, spesielt om Magneto spinoffen; http://www.superherohype.com/news/x-mennews.php?id=4180 http://www.superherohype.com/news/x-mennews.php?id=4138 To nye bilder (flybridge får kanskje en ny betydning..) : Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kiler hvertfall i magen av å se traileren. Ser ut som det blir en massiv krig mellom de gode og de onde Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kiler hvertfall i magen av å se traileren. Ser ut som det blir en massiv krig mellom de gode og de onde 6044472[/snapback] Hehe, tror ikke en trenger det i spoilertag, tror det er ment som allmenn viten når en ser filmen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hehe, tror ikke en trenger det i spoilertag, tror det er ment som allmenn viten når en ser filmen 6044971[/snapback] Ville bare være på den sikre siden. Kunne hende det var noen som ikke vil se traileren før filmen engang Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Kult klipp av Wolverine som sliter "litt"; http://movies.aol.com/movie/x-men-the-last...V00180000000001 To andre klipp: http://www.mtv.com/movies/movie/241375/trailers.jhtml Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 7-Minuter X-man Sneak Peek Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 X-Men.3.The.Last.Stand.FOX.Special.HDTV.XviD <3 Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gleder meg veldig til filmen! Men, må si at jeg veldig skuffet over at ikke Nightcrawler er med. Noen som vet hvor man kan finne informasjon om hvorfor ? Skulle også ønsket at Colossus var mer framtreden og ble satt mer pris på da han egentlig er en person med mye historie, eller hva med Gambit ? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gleder meg veldig til filmen! Men, må si at jeg veldig skuffet over at ikke Nightcrawler er med. Noen som vet hvor man kan finne informasjon om hvorfor ? Skulle også ønsket at Colossus var mer framtreden og ble satt mer pris på da han egentlig er en person med mye historie, eller hva med Gambit ? 6120814[/snapback] Colossus blir en mer fremtreden person i denne filmen enn i 2ern etter hva jeg har skjønt. Og orginalt skulle vel Gambit være med også (på de "slemmes" side riktignok), men ble droppet. Akkurat dette synes jeg var litt leit, for Gambit er vel den som putter c'o'o i COOL Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Gambit skulle vistnok bli spilt av Josh Holloway (Sawyer fra Lost), men de kuttet karakteren rett før de begynte på innspillingen. Hvorfor Nightcrawler ikke er med er litt uvisst, skuespilleren hadde kontrakt på flere filmer, men man valgte å ikke benytte seg av den,dessverre. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Japp. Var det jeg mente å ha lest Om Josh er riktig for rollen er en annen side.. Men hvor finner en en GOD fransk skuespiller med sorte øyer og røde pupiller disse dager? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hmmmm.... burte foreligge en veldig god begrunnelse på at ikke de er med. Syns ikke de har vært flinke med å holde en linje igjennom filmene og håper ikke de sklir helt ut i film nummer 3. Bl.a. syns jeg det var veldig dårlig at det var to forskjellige skuespillere som spilte Pyro i 1 og 2 ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå