Gå til innhold

X-Men: The Last Stand - Info og nyheter

Dotten

Anbefalte innlegg

Man merker vel egentlig liten forskjell. Etter at Xavier, Magneto, Wolverine og Storm (nå som Berry har sutret seg til mer screentime), så blir det uansett lite tid til resten av karakterene. Er ikke akkurat få som er med i filmen heller.

Åpningscenen i X2 med Nightcrawler var knallbra, han er heller ikke med i 3'eren. Andre som ikke er med er Sabretooth og Toad. Døde de egentlig i den første?  :hmm:

5668400[/snapback]

Tror Sabretooth og Toad møtte sin skaper i eneren, ja. Hvorfor i allverdens navn å rike har de tatt bort Nightcrawler, han var et friskt pust i serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god del spoilere/teorier lagt til med spoilertags. Kan være ganske ødeleggende om man ikke bare må spoile seg selv ;)

Man merker vel egentlig liten forskjell. Etter at Xavier, Magneto, Wolverine og Storm (nå som Berry har sutret seg til mer screentime), så blir det uansett lite tid til resten av karakterene. Er ikke akkurat få som er med i filmen heller.

Åpningscenen i X2 med Nightcrawler var knallbra, han er heller ikke med i 3'eren. Andre som ikke er med er Sabretooth og Toad. Døde de egentlig i den første?   :hmm:

5668400[/snapback]

Tror Sabretooth og Toad møtte sin skaper i eneren, ja. Hvorfor i allverdens navn å rike har de tatt bort Nightcrawler, han var et friskt pust i serien.

5670869[/snapback]

Hvorfor han er vekke vil vistnok bli avklart i X-men spillet som kommer til X-Box 360. Skuespilleren ønsket vistnok å være med i filmen, men filmselskapet ønsket han ikke. Synd, åpningscenen i X2 med nightcrawler var noe av det beste fra begge filmene.

Lenke til kommentar

Åpningscenen i X2 med Nightcrawler var knallbra, han er heller ikke med i 3'eren. Andre som ikke er med er Sabretooth og Toad. Døde de egentlig i den første?   :hmm:

5668400[/snapback]

Tror Sabretooth og Toad møtte sin skaper i eneren, ja.

5670869[/snapback]

Sabretooth? Dø fra et lite fall fra Frihetssatuen? Tviler jeg sterkt på! Vi snakker her om en healing-factor på høyde med wolverine, så tviler på at han tok kvelden. Mer sannsynlig er det at han stakk av etterpå og feks jobber alene nå.. Det vil ihvertfall samsvare mer med serien.. Creed ble fremstilit som litt dummere enn jeg tror han er i filmen desverre :\

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Åpningscenen i X2 med Nightcrawler var knallbra, han er heller ikke med i 3'eren. Andre som ikke er med er Sabretooth og Toad. Døde de egentlig i den første?  :hmm:

5668400[/snapback]

Tror Sabretooth og Toad møtte sin skaper i eneren, ja.

5670869[/snapback]

Sabretooth? Dø fra et lite fall fra Frihetssatuen? Tviler jeg sterkt på! Vi snakker her om en healing-factor på høyde med wolverine, så tviler på at han tok kvelden. Mer sannsynlig er det at han stakk av etterpå og feks jobber alene nå.. Det vil ihvertfall samsvare mer med serien.. Creed ble fremstilit som litt dummere enn jeg tror han er i filmen desverre :\

5672483[/snapback]

Tviler på at Sabretooth kommer tilbake. At han har healng faktor på høyde med Wolverine er jeg fullstendig klar over. Leser du Ultimate X-Men så banker Sabretooth Wolverine gang på gang. Og der har de en forhistorie i tillegg. Men i filmen er Sabretooth ei pingle i forhold til det han er i serien.

Lenke til kommentar
Tviler på at Sabretooth kommer tilbake. At han har healng faktor på høyde med Wolverine er jeg fullstendig klar over. Leser du Ultimate X-Men så banker Sabretooth Wolverine gang på gang. Og der har de en forhistorie i tillegg. Men i filmen er Sabretooth ei pingle i forhold til det han er i serien.

5672984[/snapback]

Jeg sa aldri at Sabretooth kommer tilbake, men jeg tviler på at han døde av det fallet! I en en side-story som tydligvis skal følge filmen, så treffer wolverine sabretooth etter at han drar på slutten av xmen1. De sloss litt og finner ut at de begge har hull i hukommelsen og begge har dogtags fra Weapon X programmet.

EDIT: fant igjen historien og kan validere at Sabretooth ikke møter sin skaper fra det fallet. Det bladet var en prequell til X2-United

EDIT2: Ultimate universet har aldri appelert til meg desverre... Spess Ultimates.. Ultimate Spiderman var bra dog.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

5672984[/snapback]

Jeg sa aldri at Sabretooth kommer tilbake, men jeg tviler på at han døde av det fallet! I en en side-story som tydligvis skal følge filmen, så treffer wolverine sabretooth etter at han drar på slutten av xmen1. De sloss litt og finner ut at de begge har hull i hukommelsen og begge har dogtags fra Weapon X programmet.

EDIT: fant igjen historien og kan validere at Sabretooth ikke møter sin skaper fra det fallet. Det bladet var en prequell til X2-United

EDIT2: Ultimate universet har aldri appelert til meg desverre... Spess Ultimates.. Ultimate Spiderman var bra dog.

5674953[/snapback]

Har bare lest Ultimates, prøver å skaffe de originale seriene, men er ganske vanskelig, har jeg funnet ut.

Det skal jo lages spin-off filmer av X-Men universet, der en av dem skal sentreres om Wolverine, kanskje kampen med Sabretooth kommer inn her, noe jeg håper sterkt.

Lenke til kommentar

Hentet fra artikkel i Entertainment Weekly:

The end of X2 seemed to set up a third installment focusing on a Jean Grey/Dark Phoenix story line that would follow the evolution of the goody-two-shoes character (played by Famke Janssen) into a super-baddie. But the driving plot of The Last Stand turns out to be the discovery of a "cure" for mutations. Why the switch? "To start and end the movie with just Dark Phoenix is silly," says Marvel Studios CEO Avi Arad. "It's not enough -- you run out of story." But Twentieth Century Fox chairman Tom Rothman says the new direction will still thrill: "It has one of the coolest beginnings. It begins with [Patrick Stewart's] Xavier and [ian McKellen's] Magneto together as young men." And devotees of Halle Berry/Storm will be relieved to know that the weather-wielding mutant is central to the third film and, more importantly, has a new wig.

post-15355-1141581590_thumb.jpg

Er litt redd for at Halle Berry har fått litt for mye screen time i denne filmen. Ellers så kan det nevnes at Hugh Jackman håper innspillingen av Wolverine spin-off'en kan starte neste år.

Lenke til kommentar
It begins with [Patrick Stewart's] Xavier and [ian McKellen's] Magneto together as young men." And devotees of Halle Berry/Storm will be relieved to know that the weather-wielding mutant is central to the third film and, more importantly, has a new wig.

post-15355-1141581590_thumb.jpg

Er litt redd for at Halle Berry har fått litt for mye screen time i denne filmen. Ellers så kan det nevnes at Hugh Jackman håper innspillingen av Wolverine spin-off'en kan starte neste år.

5705815[/snapback]

Tror det går greit med mer Halle Berry egentlig. Håper de peiser på med litt bakrundhist på henne også(Vi trenger ikke mer om Wolverine liksom! Ihvertfall ikke om han kommer med egen film!) :) Og kanskje vi får se når Prof.Xavier og Mr.Lensheer viser sine krefter for første gang? :)

Glæeder mæ!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et skikkelig tøft bilde er kommet ut. Slik har du aldri sett "Frasier Crane";

Og det ser ut til at Magneto sliter litt:

Filmen ryktes å blir ca 1 time og 43 minutt lang, altså den korteste av de tre filmene.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...