Enceladus Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvordan bruker man best buy og best selling locator oppgraderingene i X3 Reunion? Jeg har kjøpt dem men vet ikke hvordan man tar dem i bruk for å finne de beste tilbudene for kjøp og salg av varer. Håper det er noen her som spiller X3 og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvordan bruker man best buy og best selling locator oppgraderingene i X3 Reunion? Jeg har kjøpt dem men vet ikke hvordan man tar dem i bruk for å finne de beste tilbudene for kjøp og salg av varer. Håper det er noen her som spiller X3 og kan hjelpe meg? 5661165[/snapback] Trykk på [5] for å bruke Best Sell locator, og [6] for best buy locator. PS! Tallene over bokstavknappene, ikke på NumPad'en, tror jeg. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Litt tilleggsinfo Best Buys / Best sells locator virker kun for én sektor om gangen. Trykker du 5/6 får du opp for den sektoren du er i. Hvis du har en eiendel i en annen sektor (f eks en skip eller en satelitt), kan du gå inn på egenskapene for objektet, og da får du opp de beste stedene for det aktuelle objektet i den aktuelle sektoren. Det vil si, hvis du har et skip med energiceller i en sektor, velger skipet, trykker "Best sells", så får du opp den beste prisen for energiceller i den sektoren. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Takker, det hjalp meget Utviklerene har jommen gjort det vanskelig og tungvint med dette spillet. Jeg synest godt de kunne hentet mer fra eve, freelancer og de andre lignendes spillene der ute. Er enkelte funksjoner jeg savner. Endret 25. februar 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tror ikke du finner noe på Freelancer som ikke er mulig å få på X3, ikke som jeg kommer på ihvertfall. Men det er veldig vanskelig lærekurve på X-spillene. Hvis du derimot har en haug med skip som du driver fjernstyrer, kan det være litt tungvint å trade med dem. Det enkleste er hvis du kjøper for eksempel en fabrikk (f.eks wheatfarm), så setter du foreksempel 2 skip til å bruke den som Homebase. Skipene må ha Trade MK 1 og 2 installert. Så setter du ett skip til å kjøpe resursen dem bruker til å lage wheat. Sannsynligvis trenger du ikke ett til å selge, dersom du lar andre handle på din base, og du kjører prisene opp, men greit å følge litt med. Husk å still inn hvor mange system dem maximum skal kunne hoppe, for å kjøpe resurser. Så ikke skipene kjører unødvendig langt for å hente resurser. Gi basen litt start-kapital, så starter basen å tjene penger. Så kan du fortsette med story-linen, evt. bygge imperium, eller drive piratvirksomhet, slavehandel, eller vanlig handel. Står noen hint i manualen, om god starte-plass for din første fabrikk. Er litt vanskelig å holde kontroll i begynnelsen, men når du først kommer inn i det, er det ikke så mangen spill som kan måle seg. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Klarer aldri å forstå hvorfor folk sammenligner Freelancer med X serien. Greit nok de har noen kosmetiske likheter (begge er satt i verdensrommet), men Freelancer er stort sett bare Diablo In Space . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå