persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Vel, for det første, du har ikke innebygget skjermkort med det hovedkortet. Da vil jeg anta at du har 2 utganger på skjermkortet ditt; DVI - som er hvit og en vanlig - som er blå. Kobler du LCD-skjermen til på den blå eller den hvite ? Har du en gammel vanlig (ikke LCD) skjerm, hvis ja - prøv å koble til den. Det kan nemlig være at dersom det har vært noe krøll med bios\ en din og du kobler LCD-skjermen til med den hvite(DVI) tilkoblingen så kommer det ikke noe signal ut. Da må du ha en skjerm med ordinær tilkobling for å få skjermbilde, komme deg inn i bios og rette opp evt. feil. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Vel, for det første, du har ikke innebygget skjermkort med det hovedkortet. Da vil jeg anta at du har 2 utganger på skjermkortet ditt; DVI - som er hvit og en vanlig - som er blå. Kobler du LCD-skjermen til på den blå eller den hvite ?Har du en gammel vanlig (ikke LCD) skjerm, hvis ja - prøv å koble til den. Det kan nemlig være at dersom det har vært noe krøll med bios\ en din og du kobler LCD-skjermen til med den hvite(DVI) tilkoblingen så kommer det ikke noe signal ut. Da må du ha en skjerm med ordinær tilkobling for å få skjermbilde, komme deg inn i bios og rette opp evt. feil. 5661486[/snapback] Har testa på CRT skjerm, ikke noe signal der heller. Kobler til med den blå Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ok, begynner å slippe opp for alternativer snart her. Har du et annet skjermkort du kan prøve ? Enten PCI-e eller vanlig PCI, må prøve å eliminere her.... Har vært borti noe av det samme selv, men det var på et hovedkort med AGP, der viste det seg til slutt at det var AGP-porten på hovedkortet som var ustabil. Det kom seg en gang i blant dersom jeg koblet fra strømkabelen og skjermkabelen og koblet dem til igjen Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Ok, begynner å slippe opp for alternativer snart her. Har du et annet skjermkort du kan prøve ? Enten PCI-e eller vanlig PCI, må prøve å eliminere her.... Har vært borti noe av det samme selv, men det var på et hovedkort med AGP, der viste det seg til slutt at det var AGP-porten på hovedkortet som var ustabil. Det kom seg en gang i blant dersom jeg koblet fra strømkabelen og skjermkabelen og koblet dem til igjen 5661528[/snapback] Har kun AGP kort Tror jeg kommer til å prøve ett annet hovedkort, De som bygde den sier det er enten harddisken eller hovedkortet. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ok, men da vil jeg tro det er hovedkortet, skal få signal på skjermen uansett om det er feil på harddisken. Men for å være 120% sikker kan du jo koble fra harddisken og prøve en start.... Uansett får du ha lykke til .... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Ok, men da vil jeg tro det er hovedkortet, skal få signal på skjermen uansett om det er feil på harddisken. Men for å være 120% sikker kan du jo koble fra harddisken og prøve en start....Uansett får du ha lykke til .... 5661557[/snapback] Takk for hjelpen Så får jeg sende inn hovedkortet å håpe på det beste! Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 No problem... Alltid surt med hardware feil, men sånn er det nå bare med data Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Brukes det AGP skjermkort i maskinen når hovedkortet har pci-e? Dette står også om det HK: - Integrated GeForce6 GPU - Dual VGA Ouput:DVI-D & RGB Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Brukes det AGP skjermkort i maskinen når hovedkortet har pci-e?Dette står også om det HK: - Integrated GeForce6 GPU - Dual VGA Ouput:DVI-D & RGB 5662345[/snapback] Nei bruker PCI kort Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Flere som tror at å sende inn HK vil være en mulighet? EDIT: Fikk den visst til, fikk en fyr til å se på den Endret 26. februar 2006 av surlest Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Han hadde kobla feil. Han kobla skjermen på hovedkortet i stedet for skjermkortet. :!: Skal ikke mobbe Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Han hadde kobla feil. Han kobla skjermen på hovedkortet i stedet for skjermkortet. :!: Skal ikke mobbe 5669448[/snapback] Hysj Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hehe, alle kan gjøre feil.. Bra det ble funnet ut av ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå