-=Petter=- Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei Jeg får ikke koblet meg til på den trådløse delen på min Linksys router. Den ber om Ownership Id og Device ID, da jeg skriver inn dette hjelper ikke dette... Men jeg syntes egentlig den løsningen er noe dritt, vil helst stille inn ting selv, er dette mulig og skru av? Eller er ikke linksys noe og statse på? (har liksom hørt at alle mener det er så bra, men litt usikker nå) Mvh Petter Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Linksys er noe¨å satse på såklart... men det som er ulovlig er å gå inn på den og gjøre endringer! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Den spør vel om brukernavn og passord, ikke Ownership Id og Device ID? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Den spør vel om brukernavn og passord, ikke Ownership Id og Device ID? 5661888[/snapback] Det er noe nytt som er innført på trådløsdelen for at naboen ikke skal kunne logge seg inn og forandre setup (f.eks: før den er kryptert). Ownership Id og Device ID står på routeren. Endret 25. februar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Jup det står på routeren, men jeg kommer alikvel ikke inn på den da jeg skriver det inn, det er der problemet er... Og hvis alle som kommer og skal koble seg til denne routeren må skrive inn, pluss min krypteringsnøkkel, kan ikke jeg si denne går under og være veldig brukervennlig... Petter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Les manualen, det står forklart i detalj hvordan du skal gjøre det der. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Har endelig klart og gjort så det trådløse fungerer, men har ikke peil på hvordan det ble gjort. Jeg klarer og åpne porter for bt blant annet, men jeg skal åpne port til VNC f.eks så vil det ikke fungere, ikke i det hele tatt... Ingenting som heter NAT på denne routeren, her heter det vel port forwarding... Noen som har litt peil eller vet om en vettu sie det kanskej står en god forklaring på... Mvh Petter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå