Kris R Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har fått et veldig rart problem. Når jeg spiller surroundlyd i VLC(har surroundsystem) går alt greit. Surrounden hører fin ut. Problemet er at når jeg starter noe i stereo etterpå, høres ikke lyden. Dette gjelder alle ting, ikke bare VLC. Stereolyden forsvinner overalt og det må en restart til for å få den til å funke igjen. Surround fungerer selv om stereo er borte. Problemet oppstår bare når jeg spiller surround i VLC. Etter surround i spill, funker stereo fortsatt. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Har nyeste versjon av VLC Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Er det ingen som vet? Dette er liksom litt viktig! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er det ingen som vet? Dette er liksom litt viktig! 5666015[/snapback] Ser ikke sånn ut!! Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 ? ................. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Kanskje hvis du gadd å spørre på en skikkelig måte at noen vil hjelpe deg Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Trenger ikke bumpe tråden hver dag, fordi man ikke får svar med en gang. Man kan ikke regne med at folk svarer deg med en gang du har oppretta en tråd. Har du prøvd å avinnstallere det, og innstallere det på nytt..? Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Ja ........................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå