bjornkn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Her er to panorama av en lokal skole, tatt i kveldinga med blandingslys. Med et lite utsnitt av det ene (hvor man kan se skjøten!).. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ser godt mekket ut, men motivet var litt uinspirerende. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Merkelig format, kjedelig motiv og mye støy Hva skal man si. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det fungerer for å vise frem hva panorama kan være. Men som nevnt, kjedelig motiv. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Litt overrasket over at dere syntes det var så kjedelig motiv.. Men det er kanskje fordi jeg selv er så opptatt av arkitektur? Jeg synes det er et fint eksempel på et nytt tilbygg som fungerer. Og så liker jeg godt blandingen av det gule lyset sammen med det blå. Og støy plager meg ganske lite - synes faktisk oftest det er bra med litt støy for å få vekk det glatte preget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå