genetex Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har en liten ide: Hva med å lage ett forum der man har om bytting av spill, eller bytte-låne? Dette ville vert smart siden det er, det er bare enklere enn det der bruktmarkedet. Sann, som wow forum, så bytte/låne forum? For pc, xbox, ps2 spill osv? Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 litt riski å låna vekk spill te folk på andra siå av landet?? tror d ska litt te får å gjennomføra nåke sånt og Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har en følelse at dette forslaget på langt nær kommer til å slå gjennom... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Men du kan si hva du synst om det, som bra elle dårlig da Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Men du kan si hva du synst om det, som bra elle dårlig da 5661695[/snapback] Du har tenkt å sende bort dine egne spill til folk i andre steder i landet, for å motta noen i posten? Svindelsannsynligheten og kaos dette ville medføre ville nok bli støre enn utbyttet. Lenke til kommentar
Solty Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ehm, byttehandler fungerer veldig greit på både det offisielle Nintendo-forumet i Norge og Spillegal, ser ikke noen grunn til at forumbrukerne på Gamer skal være noe mindre pålitelige. Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Ehm, byttehandler fungerer veldig greit på både det offisielle Nintendo-forumet i Norge og Spillegal, ser ikke noen grunn til at forumbrukerne på Gamer skal være noe mindre pålitelige. 5664104[/snapback] Jeg tror ikke at alle som er på forumet til gamer.no er kjeltringer, men det er alltid en eller annen som vil kunne svindle litt, og ødelegge for alle andre. Hvis denne ideen skal være gjennomførbar og helt sikker vil det kreve en form for garanti eller kontrakt, og dette vil kreve oppmerksomhet fra stabben på gamer.no, som jeg heller foretrekker skal lage kvalitetsartikler. jeg vet iallefall at jeg ikke sender 400-500 kr i posten til en fremmed, bare for å oppleve spenningen med å vente for å se om jeg får det igjen Endret 26. februar 2006 av Entmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå