yaesu Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Daytona GeForce 3 Ti 200 64MB DDR Er dette kortet noe å kjøpe ?. Det koster 1810 kr. Tom Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 jeg ville kanskje heller gått for et av de store merkene som asus, gainward, hercules osv..de koster kanskje litt mer, men da er du garantert stabilitet og kvalitet. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Styr unna Daytona og slike "rare" merker, de er kanskje ikke noe dårlige på spill og ytelse, men 2d kvaliteten og overklokking pleier ikke å være bra på slike kort. Telcontar Lenke til kommentar
arts221283 Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Gå for Gainward, sier jeg... Lenke til kommentar
techz Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 19:02, Telcontar skrev:Styr unna Daytona og slike "rare" merker, de er kanskje ikke noe dårlige på spill og ytelse, men 2d kvaliteten og overklokking pleier ikke å være bra på slike kort.Telcontar tror du skal være litt forsiktig, mange i det forumet her som får kortet snart å begynner å leke med det, så får vi det endelige svaret da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Daytona er vel ikke så ukjent?? Har hatt kjennskap til det lenge jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå