cyclo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det har hele tiden gått masse rykter om at Amund driver og lager nytt forum. Hørtes i grunnen spennende ut. Men jeg bare lurte på to saker. 1) Skal det nye også lages i php? 2) Skal det nye også basseres på en eksisterende forum kilde, eller skal det skrives fra scratch? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: cyclo skrev (2002-09-19 23:27):Det har hele tiden gått masse rykter om at Amund driver og lager nytt forum. Hørtes i grunnen spennende ut. Men jeg bare lurte på to saker.1) Skal det nye også lages i php?2) Skal det nye også basseres på en eksisterende forum kilde, eller skal det skrives fra scratch? Mange rykter. Amund jobber ikke med et nytt forum. Vi skal ikke lage et nytt forum nå. Prioriteten ligger på et bra publiseringssystem (bruke noe som finnes på markedet i dag) og ikke minst å forbedre prisguiden! Etter det kommer bl.a. nytt forum. Antar at phpBB versjon 2 kan være ok. Vi vurderer å bruke eZ-publish til publiseringssystem. Fint om dere kan kikke litt på den integrerte forumløsningen der. Den skal skalere en del bedre enn dette forumet også mht ytelse... http://www.ez.no/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 eZ-publish har jeg hørt masse bra om :smile: :smile: :smile: Har titta så vidt på det selv, men ikke fått prøvd det enda. Virker _veldig_ bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå