teje Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! fikk meg PGR3 til jul ( lenge siden d da:P) og fikk ødlagt forseilingen med en feiltagelse så spillet er ikke brukt. Har lastet ned demo og spillet er ikke min stil. Så visst det skulle vere noen som er intresert. Bare legg ut hvilket spill du har:P Vet ikke om det er lov å legge ut slike poster her :\ men d finner vi ut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du hyar helt rett i at det ikke er lov å legge ut slikt her. Vi har nemlig en egen side www.bruktmarked.no Her kan man legge alt av salg av varer, og da ønsket betalingsform osv. Jeg anbefaler at du oppretter en annonse for PGR3-et ditt der, så vil de som eventuelt er intieressert ta kontakt med deg der. Når det er sagt har jeg også sagt grunnen til at denne tråden stenges. Så da stenger jeg den. Om du har flere spørsmål vedrørende forumet, ikke nøl med å send meg eller andre moderatorer/admins en PM. Vi kan svare på det du måtte lure på. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg