gamerman Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei Jeg har en 32 widescreen Thomson tv med komponent inngang : Med tre SCART-innganger i tillegg til komponent-inngang (total 4 AV-innganger) kan du koble til spillkonsoll, parabol- eller kabel-tuner og DVD-spiller, og fortsatt ha tilkoblingsmuligheter igjen. Det er en Thomson 32WE612B Har ps2 slimeline silver versjonen , og jeg tenkte å koble til ps2`en igjennom den komponente inngangen slik at jeg kan spille med 480p progressive scan. Hva slags kabel må jeg ha til ps2 da ? Håper på svar Takk på forhånd Lenke til kommentar
Renkesmeden Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kompoentkabel kan du kjøpe f.eks. her eller her. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Kompoentkabel kan du kjøpe f.eks. her eller her. 5660564[/snapback] Da skal jeg sjekke på det Men du ? Da skal jeg ikke velge RGB men jeg skal velge : Y/Cb/Cr (et eller annet slik) i system configuration ? Endret 24. februar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Velger du RBG får du ikke bilde i det hele tatt, så husk å stille inn på Y/CB/CR før du skifter kabel. Bildet blir helt ENORMT mye bedre med komponent kabel på HDTV.. FIkk bakoversveis selv Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Velger du RBG får du ikke bilde i det hele tatt, så husk å stille inn på Y/CB/CR før du skifter kabel. Bildet blir helt ENORMT mye bedre med komponent kabel på HDTV.. FIkk bakoversveis selv 5663932[/snapback] Dette er nå ikke en HD tv men det blir ihvertfall MYE bedre en vanlig scart Hvem av de to kablene er best forresten ? Endret 25. februar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå