Gå til innhold

Bæreveske til IPod nano

Anbefalte innlegg

Finnes bærevesker til nano i norske butikker? De har det ikke i de butikkene jeg har vært i, untatt de armbåndene. Jeg er lei av å måtte ta ipoden ut av den lille veska som den kom med hver gang jeg skal gjøre noe. Jeg er på utkikk etter en veske som gir adgang til skjerm og taster, god beskyttelse mot riper og slag, og helst beskyttelse mot moderat fuktighet.

Er det noen som har sett slike i norske butikker(evt. nettbutikker)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er noe jeg også lurer på, er i ferd med å kjøpe en svart nano i gave til fruen, og vil jo at den, akkurat som henne, skal holde seg pen så lenge som mulig :-)

5663774[/snapback]

Det ble til at jeg bestillte herfra.

Fra pakkesporingen ser det ut til at selve lageret ligger i nederland.

Denne er gangske pen:

TG943_screen.jpg

Jeg kjøpte også en Artwizz ScratchStopper, som er et plastbelegg. Det fikk jeg anbefalt av en venn. Jeg har også lest at nanoen (særlig den svarte) får lett riper, så det er ikke en dum investering.

Endret av JeffK
Lenke til kommentar
Takk Jeff, men hva er navnet på den saken du lenker til, får bare seesion timed out på den. )Lurerpå om det er en Belkin Flip?)

Og ja, av og til er det enkle det beste (Apple store)

5664857[/snapback]

Har fikset linken nå.

Den heter "MCA Snow Portofolio for iPod nano - Svart". Belkin Flip er ikke så fin i kantene.

FUL1_F8Z059-BLK.jpg

PS. Tror ikke Artwizz lager ScratchStopper til fruer.

Endret av JeffK
Lenke til kommentar
Takker og bukker JEff, lønningsdag den 1ste. skal se om jeg kke tar turen bort til en apple store

5665693[/snapback]

Om du har tid/tålmodighet til å vente til ca. torsdag, så kan jeg jo fortelle om den duger, om det er den samme du tenker på, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...