Gå til innhold

politikerne slipper miljøgebyret

Anbefalte innlegg

Jeg hørte på nyhetene i kveld at politikeren slipper unna alle avgitene de pålegger oss.

Dene gangen var det miljø aviftene.

alså piggdekkavgiten i oslo

Med alle de bonusene de har så må dette vere blodig uretferdig ?.

tillegg: de har sikker gratis aviser og tv oså.

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte det jeg også. Det virker jo helt bak mål. Det får da være måte på frynsegoder. Dette blir for dumt. Hvorfor de i heletatt har protestert mot disse latterlige små avgiftene (i forhold til deres lommebok) er for meg et mysterie.

5660525[/snapback]

Det handler ikke om frynsegoder. Som journalisten i nyhetssendingen sa, så slapp de å betale miljøgebyr på piggdekk fordi bilene som ble brukt var registrert som utrykkningskjøretøy.

Lenke til kommentar
Det handler ikke om frynsegoder. Som journalisten i nyhetssendingen sa, så slapp de å betale miljøgebyr på piggdekk fordi bilene som ble brukt var registrert som utrykkningskjøretøy.

5660653[/snapback]

Ikke frynsegoder nei - jeg ville heller kalt det tilsnikelser eller unnaluring. Synes ikke dette er så mye å bråke om, la dem holde på som de vil, så lenge det ikke får direkte negative følger for landet...

Lenke til kommentar

5660653[/snapback]

Ikke frynsegoder nei - jeg ville heller kalt det tilsnikelser eller unnaluring. Synes ikke dette er så mye å bråke om, la dem holde på som de vil, så lenge det ikke får direkte negative følger for landet...

5660683[/snapback]

Det har du rett i. Tilsnikelse, unnaluring o.l er begreper som passer for slike handlinger. Det jeg påpekte var at man ikke kan kalle det for frynsegoder, da det er er begrep som omhandler goder som jobben tilbyr, ikke det som man klarer å snike til seg gjennom jobben ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...