Gå til innhold

Hjelp til skolesekk/pc-sekk 12"

Even.

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 12.1" widescreen laptop som jeg gjerne skulle hatt en ryggsekk til, ikke slik koffert/veske. Det jeg ønsker er en sekk med pent design, god kvalitet, relativt liten (treningssekk størrelse) og lett og ha med (ikke mange unødvendige rom, passer til 12-14", plass til en bok eller to og en pris på under tusenlappen. Pc-rommet bør være litt polstret, ikke fordi jeg hiver pc'n vegg-i-mellom, men litt greit å vite at den ligger trygt :)

Gjerne nettbutikk

Noen som har noen forslag?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har en 12.1" widescreen laptop som jeg gjerne skulle hatt en ryggsekk til, ikke slik koffert/veske. Det jeg ønsker er en sekk med pent design, god kvalitet, relativt liten (treningssekk størrelse) og lett og ha med (ikke mange unødvendige rom, passer til 12-14", plass til en bok eller to og en pris på under tusenlappen. Pc-rommet bør være litt polstret, ikke fordi jeg hiver pc'n vegg-i-mellom, men litt greit å vite at den ligger trygt :)

Gjerne nettbutikk

Noen som har noen forslag?

På forhånd takk

5660399[/snapback]

du kunne jo prøve Bergans. den er jo ganske grei og har pc rom...

jeg har ellers en sekk som er grådig grei. men den er vell til relativt store pcer.. Jeansport, men den sekken kosta 1300 kr Kvalitet

Bilde: Bergans 25 ltr

post-87373-1140812418_thumb.jpg

Endret av hmmmmmmm
Lenke til kommentar
Utifra målene virker leebagen like stor som den sekken jeg har nå  og der får jeg alle nødvendige bøker oppi inkl. laptopp m/second skin. Så jeg gikk for leebag fra apple.

5668493[/snapback]

Er selv på utkikk etter skolesekk til min 12" laptop, men er viktig at den har plass til litt bøker og er av god kvalitet. Har vært rundt å hørte i "hundre" butikker i distriktet her og ingen har noe av interesse fordi det ikke er sesong for skolesekker nå.

Jeg er sikkert ikke den eneste her som har lett etter en slik sekk, er det andre her som har funnet noe av kvalitet? :hmm:

Lenke til kommentar
Bergans er litt vanskelige å få tak i kanskje, men fks. OBS har disse :p

5698230[/snapback]

Går det ikke an å bestille berganssekker fra sportsbutikkene da? Burde jo være mulig å få tak i selv om ikke selve butikken har de på lager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...