Even. Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei Har en 12.1" widescreen laptop som jeg gjerne skulle hatt en ryggsekk til, ikke slik koffert/veske. Det jeg ønsker er en sekk med pent design, god kvalitet, relativt liten (treningssekk størrelse) og lett og ha med (ikke mange unødvendige rom, passer til 12-14", plass til en bok eller to og en pris på under tusenlappen. Pc-rommet bør være litt polstret, ikke fordi jeg hiver pc'n vegg-i-mellom, men litt greit å vite at den ligger trygt Gjerne nettbutikk Noen som har noen forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hei Har en 12.1" widescreen laptop som jeg gjerne skulle hatt en ryggsekk til, ikke slik koffert/veske. Det jeg ønsker er en sekk med pent design, god kvalitet, relativt liten (treningssekk størrelse) og lett og ha med (ikke mange unødvendige rom, passer til 12-14", plass til en bok eller to og en pris på under tusenlappen. Pc-rommet bør være litt polstret, ikke fordi jeg hiver pc'n vegg-i-mellom, men litt greit å vite at den ligger trygt Gjerne nettbutikk Noen som har noen forslag? På forhånd takk 5660399[/snapback] du kunne jo prøve Bergans. den er jo ganske grei og har pc rom... jeg har ellers en sekk som er grådig grei. men den er vell til relativt store pcer.. Jeansport, men den sekken kosta 1300 kr Kvalitet Bilde: Bergans 25 ltr Endret 24. februar 2006 av hmmmmmmm Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du kan sjekke disse http://www.nbags.no/index.php/cPath/23_202_95 Du har også denne http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...B2CB&nplm=T9056 Veldig stilig Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Fant denne http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...D19F&nplm=TB251 Noen som vet hvordan den er? Er det plass til bøker i den? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Sjekk denne: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...77-7683721.html Meget god sekk, til 350-400,- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Kom på at det ikke gikk å hotlinke til apple... Noen som vet om leebag 14" har plass til pc og noen bøker? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Utifra målene virker leebagen like stor som den sekken jeg har nå og der får jeg alle nødvendige bøker oppi inkl. laptopp m/second skin. Så jeg gikk for leebag fra apple. Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Utifra målene virker leebagen like stor som den sekken jeg har nå og der får jeg alle nødvendige bøker oppi inkl. laptopp m/second skin. Så jeg gikk for leebag fra apple. 5668493[/snapback] Er selv på utkikk etter skolesekk til min 12" laptop, men er viktig at den har plass til litt bøker og er av god kvalitet. Har vært rundt å hørte i "hundre" butikker i distriktet her og ingen har noe av interesse fordi det ikke er sesong for skolesekker nå. Jeg er sikkert ikke den eneste her som har lett etter en slik sekk, er det andre her som har funnet noe av kvalitet? Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 bumper en gang da jeg enda ikke har finni noen steder som selger bra sekker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sjekk www.ucarry.no hvis du ikke har tittet på den siden før. Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sjekk www.ucarry.no hvis du ikke har tittet på den siden før. 5678421[/snapback] De så jo greie ut de, men 1200 for en sekk blir litt i meste laget. Bergans virker det jo umulig å få tak i noe sted Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vær vennlig å ikke bumpe tråder når dte bare har gått litt over et halvt døgn. Vent minimum 48 timer. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Man skal vel aerlig talt ikke bumpe traader uansett? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bergans er litt vanskelige å få tak i kanskje, men fks. OBS har disse Lenke til kommentar
Hans Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bergans er litt vanskelige å få tak i kanskje, men fks. OBS har disse 5698230[/snapback] Går det ikke an å bestille berganssekker fra sportsbutikkene da? Burde jo være mulig å få tak i selv om ikke selve butikken har de på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå