Gå til innhold

K750i eller W800i

iSkark

Anbefalte innlegg

Valgets kvaler. Jeg skal kjøpe ny mobil men får ikke bestemt meg. Skal ha enten K750i eller W800i. Det er fordeler og ulemper på begge.

Jeg trenger en walkmantelefon, men liker ikke det orange dekselet på W800i. Lurer litt på å vente på W810i som er forholdsvis nøytral, men den har ikke deksel foran linsen (tror jeg?). Og det må jeg ha for på min nåværende T630 er linsen dekt med støv siden det ikke er noe beskyttelse.

Tror en får mer for pengene ved å kjøpe W800i for det er ikke så stor prisforskjell ved kjøp med abbonement. På en K750i må en i tillegg kjøpe minnekort, det er jo inkludert på W800i og det er bedre headsett på W800i.

Har lest at en kan sette på W800i deksel på en K750i. Kan en også sette på K750i deksel på W800i?

Dessuten fikk kamereat på K750i og mulighet for bildebehandling veldig god omtale i reklamen på sonyericsson.no. Er kameraet på W800i like bra? Jeg skal ha en telefom med bra kamera.

Endret av iSkark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, headsettet er MYE bedre på w800...

Kamera skal være akkurat det samme, det er vel samme programvare og kamere versjon på dem, så det trenger du ikke tenke på... (jeg er veldig fornøyd med kamera iallefall.. Bildet på forsiden på hjemmsiden min www.psycholynx.tk er tatt med min w800)

Det oransje dekselet venner du deg til.. Det gjorde iallefall jeg :p Hatet det før jeg fikk tlf'n, men nå er det faktisk ikke så ille. ;)

og ang minnekort... ja, jeg hadde kjøpt w800 iallefall... ;)

Lenke til kommentar

jeg valgte å kjøpte w800i... selv om det ser ut som homsepatruljen har designa den.

tastene på k750i sitter inntil hverandre, mens på w800i er det litt plass mellom hver som gjør at man kan ha en reel sjans å treffe riktig knapp i fylla.

Ørepluggene som kommer med w800i er i hvertfall ikke grunn til å kjøpe den. De spiller bra, men gir deg propper i øra, risting i skallen og det hjelper ikke sette musikk på pause for å høre lyder rundt deg, du må faktisk ta dem ut av øra...

minus med telefonen er at walkman/mp3spillern er knall oransje, noe som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...