bjs Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 i morgen kl 10 åpner da salget av billetter til Maiden i Bergen den 23. november, så da skal eg sikre meg 6 stk. Men så lurer eg på; er det best å kjøpe de via billettservice (tlf) eller gå på posten og kjøpe de direkte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 i morgen kl 10 åpner da salget av billetter til Maiden i Bergen den 23. november, så da skal eg sikre meg 6 stk. Men så lurer eg på; er det best å kjøpe de via billettservice (tlf) eller gå på posten og kjøpe de direkte? 5660319[/snapback] IMO, ring billettservice selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis du har referansenummeret så ville jeg troppet opp på posten, si ifra til de i skranken om at du skal kjøpe billetter kl 10, og prøve å få de til å hjelpe deg. Det avhenger selvfølgelig av at det er noen hyggelig i skranken. Jeg vet ihvert fall at da jeg jobbet i posten så gjorde vi alt for at folk skulle få billetter. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hva med å bare sitte parat på Internet når de åpner billettsalget? Har pleid å fungere fint for min del, i alle fall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har billettservice internett-tjeneste? Lenke til kommentar
bjs Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 mm, takker og bukker.. da blir det internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå