4588pkdkrikue5c Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisann, jeg har ett lite problem; nemlig at jeg ikke har strømadaptor til min iPod Nano. Den er svært praktisk på alle andre ting - men manglende lader er litt irriterende. Derfor er mitt spørsmål ; kan jeg lade min iPod ved hjelp av PS2 uten at min iPod tar skade av det? Jeg prøvde å putte USBèn inn i PS2èn og da kom det opp lader. Men ikke på samme måte som ved hjelp av en datamaskin - det sto lader og ikke meldingen " Ikke koble fra" som kommer på PCèn min. Dette skjer også når PCèn nettopp er slått på og enda er inne i bios/os loading sånn at den kjenner tydeligvis forskjell.. Gir PS2 mer eller mindre strøm enn vanlig PC? Ettersom jeg har mulighet for å lade min iPod i bil ved hjelp av overgang til vanlig strøm - som igjen er Playstation 2 klar Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hvis du hadde koblet iPoden direkte til strømnettet (er det jeg gjør når jeg skal lade) hadde du heller ikke fått opp "Ikke koble fra"-meldingen. På min iPod (litt gammel, har touchwheel) kommer det bare opp et stort batteri på skjermen når jeg lader den på denne måten. Med andre ord, min gjetning er at det bare er å lade ivei Endret 27. februar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 bare å lade ivei.. Det står kun "ikke koble fra" når den brukes som harddisk for datamaskinen.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 okei.. har vært borte denne uken og fant ut at det fungerte helt utmerket å lade via PS2. Først trodde jeg det ikke fungerte - men etter 3-4 minutter kom ladeikonet opp på skjermen. Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå