murissimo Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg vet ikke helt om dette var min greie jeg. Jeg synes ikke det er variert nok til å være spennende helt igjennom. Fint med piano og strykere og sånn, men det når liksom ikke helt opp. Du er forsåvidt flink til å lage låter og klanger, men kjedelig, kjedelig. Må være mer spennende enn dette for å holde , synes nå jeg. Mener ikke å være kjiip, men prøver å være konstruktiv.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 En ting jeg lurer på: Hvor ble det av Out there somewhere Part Two? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Laster ned nå, alt hjemmelaget er interessant for meg. Kjedelig eller ikke - er kvaliteten og kunnskapene som holder på meg. Skal si hva jeg mener senere! Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hørte på det nå; syns det var bra jeg=) Men er enig med noen av de foregående postene om at noen av de mer techno-sangene kanskje ble litt kjedelig... 7,5 av 10 Endret 28. februar 2006 av Øyh Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 hørte gjennom mesteparten, og det minnet meg sykt om den tiden jeg spillte heroes III. passet fint som bakgrunnsmusikk/spillmusikk =) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Du vil ikke fortelle mer om den kreative prosessen du tok i bruk for å skape dette albumet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 joltaire, du må fikse linken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå