Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har selv sluppet et album som heter Coax - Alpenglow Det kommer i 500 kopier hittil, og jeg skal legge ut link her til dere. Feedback og anmeldelser er hjertelig motatt, så hvis noen giddr laste ned så blir jeg glad Her er linken.. http://www.antiphase.net/Coax-Alpenglow-READNFO-20 06-CX.rar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 http://www.antiphase.net/Coax-Alpenglow-RE...-20%2006-CX.rar Fungerende link. *laste ned* Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 najs.. takk for lytten Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg syns det var kult, men ble veldig fort lei. Gadd ikke høre gjennom alt, holdt på å sovne. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hm, det er jo litt merkelig svar da hvis du syntes det var kult hvorfor ble du lei? eller noe slikt.. ;P Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du vil kansje ta en titt på Creative Commons for å lage deg en lisens du syns passer til musikken din. Så kan du jo etterpå vurdere å legge den ut på f.eks noen av disse sidene. Laster ned nå, så redigerer jeg inn hva jeg mener her. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Sangene er copyrighted med tono.. Takk for at du lytter btw Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Syns det var ganske bra faktisk. Kjempefin "sitte foran skjermen"-musikk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Må si dette var interessant. Kanskje ikke helt i min gate. Men absolutt ikke ille. Keep it comming. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Takker så mye for tilbakemeldinger hittil Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Laster ned nå. Kan bli et fint avbrekk fra den harde sort/daumetallen Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Out There Somewhere Part Three var kos Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Falt ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe fair enough headcleaver. Lolla fint at du liker det, takker Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hørt igjennom hele greia nå. Ikke helt min type musikk, men likevel syns jeg det var ganske bra. Likte "Aeterna" veldig godt. Stå på Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hei. Driver og hører gjennom albumet nå. Har kommet til Aeterna, som er ganske bra! De forestående låtene var kanskje litt vel tranceaktige for meg, men noen av dem hadde sine øyeblikk. Hva lager du musikken med? Kommer tilbake med mer tilbakemeldinger Skal forresten nevne at jeg elsker strykerinstrumenter og bruk av dem i moderne musikk Endret 25. februar 2006 av cun Lenke til kommentar
nayo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Synes det er sjel i musikken, veldig bra.. falt godt i smak hos meg. Skal forresten nevne at jeg elsker strykerinstrumenter og bruk av dem i moderne musikk thumbup.gif Må si meg enig med cun... veldig god sammensetning. Keep up the good work Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Dette var overraskende bra musikk. Jeg trodde ved første låt at dette bare ville være nok et umodent trancealbum, men der to jeg feil Den store hyppigheten av strykerinstrumenter, piano og så videre er et enormt pluss. Noen av de mer fancye dancelåtene var slettes ikke verst. Jeg hørte på det siste albumet til Coil rett før dette, og det hendte at jeg fremdeles trodde at jeg hørte på det under lyttingen av Alpenglow Noen kule lyder her og der, tidvis gripende melodier som eller holdt et fint nivå, men tilstedeværelsen av litt mer konvensjonelle dance/trancelåter var med på å trekke bittelitte granne ned. Albumet får en 4+ (av 6, liker VGS-karaktersystemet, jeg) Hvordan lager du de strykerlydene? Sampler? Vsti? Endret 25. februar 2006 av cun Lenke til kommentar
nayo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Spennede varierende album ja, hvor fikk du inspirasjonen fra? Noen av låtene som f. eks Requim for Icarus og Abstract Reality, helt forskjellige men fortsatt bra og harmonisk klang i det. Gir en -4 til 4... Veldig bra! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Takk for feedback ;D Vel cun, bruker Kontakt 2 sampler + orkester library somn følger med. For det meste flstudio men noen reason 3.0.. CWM: får inspirasjon fra alt mulig egentlig, bola, autechre, aphex twin, boards of canada og plaid.. nok en gang takk for at dere hørte på, glad folk liker det ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå