monirha Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det en eller annen måte jeg kan la teksten flyte rundt et javascript-object inni en tabell?? Eller kan jeg bruke noen floating boxer eller no for å få til det.. Jeg bruker adobe golive 6, men får det ikke til sånn jeg vil... jeg vil ha flere bilder og bannere på rekke og under hverandre, med tekst som flyter rundt. Tenkte å bruke en tabell så jeg fikk altpå "linjer" (uten border).. Om noen skjønner.. Hvordan får jeg til dette? Håper noen kan hjelpe meg eller komme medet forslag.. for jeg holder på å bli gaal! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kan du tegne det for oss? Lenke til kommentar
monirha Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 For en nydelig tegning Nå har jeg laga en fargerik haste-tegning... men dere skjønner kanskje? dette er en tabell (uten border) innpå en side.. tekst rundt omkring bilde/banneren. dette får jeg altså ikke til.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis du bruker 6 div'er istedetfor en tabell, kan du posisjonere bildet hvor du vil i div'en, og deretter vil teksten flyte veldig fint rundt bildet. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 tror jeg er veldig blank på dette.. jeg får det til med et vanlig bilde, men ikke med en banner med javascript. får det ikke til med div'er heller.. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 fikk det til!! jeg bare brukte en tabell og fixa litt på kodene og brukte span og diverse funka det gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå