Gå til innhold

9/11 Denne docen er veldig int.

LOBOS

Anbefalte innlegg

Mye av det som sies i filmen er ting jeg er uenige i, men dem stiller mange gode spørsmål også som jeg vet er fakta.

Feks, hvis ingen viste at 9/11 kom til å skje hvorfor økte put aksjer, en option som gir deg mulighet til gevinst om aksjen faller, så veldig mye på American Airlines etc? FBI la ned etterforskningen når det viste seg at de firmane ikke hadde noe tilknyttning til Al quaida.... Trodde ikke det var deffenisjonen til insider trading, tilknyttning til AlQ mener jeg. Eller hvor lite fly deler som lå utenfor Pentagon.

Eller Irak. Det er mulig de ikke viste at Saddam hadde ABC våpen lenger. Dem hadde jo solgt det til dem, men det er fakta at planer om regime bytte i Irak var satt igang lenge før ABC våpen kom opp i nyhetene.

"...Peace-keeping missions are described as “demanding American political leadership rather than that of the United Nations”. (“Bush planned Iraq ‘regime change’ before becoming President”, Neil Mackay, Sunday Herald, 15/9/02)

However, for unleashing this global offensive, what was required was “some catastrophic and catalysing event—like a new Pearl Harbour” (the US base in Hawaii Japan attacked in 1941, providing the occasion for American entry into World War II).

That event, of course, came with September 11, 2001, accelerating the various missions already charted by the PNAC."

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...=loose%20change

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...