borstad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Abit KG7-raid xp1600 gf4 mx420 256mb Apacer pc2100 ddr Maskinen booter w2k fra cd, loader alle driverene. Når den kommer til "starting windows 2000" så får jeg blåskjerm av ymse slag Blåskjerm #1: ACPI.SYS (noe som ikke stemte) Blåskjerm #2: No more irp stack locations Har noen en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
borstad Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 kan legge til at jeg nå fikk en 3. blåskjerm: "KNODE EXCEPTION NOT HANDLED" (ntoskrnl.exe) Har også nyeste bios Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Prøv å gå inn i BIOS og tildel skjermkortet egen IRQ, skal være et valg som hete assign VGA ettellerannet IRQ Lenke til kommentar
borstad Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Fant ikke det valget du foreslo. Kan du forklare nærmere hvor jeg finner det? Prøvde nå med et annet skjermkort (gammelt 1mb pci) fikk også nå blåskjerm. Denne så slik ut: "PAGE FAULT IN NONPAGED AREA". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå