Movieheart Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg holder på å lage filmsider på hjemmesiden min, og da trenger jeg en del fakta Jeg trenger info om skuespillere, regisører, filmens historie osv. Finner masse på wikipedia men det er så lite som står på de norske sidene, og så orker jeg ikke å begynne å oversette alt på de engelske sidene. Hadde vært fint om none kom med sider med fakta på. Helst på norsk da Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) www.imdb.com Det er ikke norsk, men det får gå. Edit: Er vel vanskelig å finne en norsk side med like mange filmer Endret 24. februar 2006 av Ongabonga Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 www.imdb.com Det er ikke norsk, men det får gå. Edit: Er vel vanskelig å finne en norsk side med like mange filmer 5660142[/snapback] Trenger ikke info om filmer... Er om skuespillere og regissører helst... Men jeg kan vell oversette fra wikipedia... går egentlig greit... Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Trenger ikke info om filmer...Er om skuespillere og regissører helst... Men jeg kan vell oversette fra wikipedia... går egentlig greit... 5660942[/snapback] Søker du etter forskjellige skuespillere og regissører på imdb.com finner du masse info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå