Hunter91 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) kan noen hjelpe meg med å sette opp en gamer pc til max 8500 med skjerm. Fra psdata, komplett eller netshop. Endret 24. februar 2006 av Hunter91 Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 du burde skrive ossen side du vil kjøpe fra, og om du skal bygge den skjøl eller ikke Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tipper at siden han skriver hvorfra han skal ha det, at alt skal være fra en side, slik at han slipper å bygge sjøl. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg vil nødig være negativ, men jeg tviler på at du får en god gaming pc til 8500,- inkl skjerm. Jeg har akkurat kjøpe min pc (den du ser i signaturen) og den kom på 11000,- Den kjører de aller fleste spill på god oppløsning, men med f.eks NFS Most Wanted klarer den ikke kjøre full grafikk uten å lagge litt...Så hvis du kun skal game CS o.l funker det nok fint, men ikke til spill som krever litt mer. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 jeg kan foreslå https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23517 Det er ikke fra noen av de du nevnte, men Databutikken.com så kan du velge deg en skjerm som passer inn i budsjettet ditt. Denne pcen skal takle det meste som er ganske greit. Sprenger kanskje budsjettet ditt med 500kr om du tar en rimelig 17" lcd. Men om den er bra? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 KvaqK sitt forslag er bra! databutikken.com er en grei butikk! alle jeg kjenner har hatt positive erfaringer derifra, bortsett fra 1 ;p Bra pc for 6700 det der! Om du ikke er kresen får du en grei 17" for et par lapper.. Selv hadde jeg spart, så jeg fikk råd til en 19".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå