Forumforumforum Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 pc'n rebootet plutselig i sted da jeg spillte COD2 i sted :S jeg startet opp igjen spillet nå, og spillte fra sist gang det var savet.. AKKURAT da jeg kom på samme sted ( etter endt mission ) skrudde pc'n seg av igjen :S Er det software feil ? eller er det hw ? CPU lå på ca. 55 grader da den skrudde seg av.. (ligger på 47-48 idle nå). Skjermkortet lå på ca. 45 grader. System temp. var på litt under 50 grader... Dette er vel ikke for varmt for at den skal reboote det vel ? Kan det være noe annet hw ? den har ikke rebootet før.. bare 2 ganger i dag.. Systemet er delvis nytt, og delvis gammelt..Speccs: Aopen XC Cube EX761 (1,5 uke gammelt) AMD Athlon 64 3000+ (1,5 uke gammel) MSI GeForce 6600GT ( 1,5 uke gammelt) TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB (ca. litt over halvt år gammelt) Western Digital Caviar 250GB IDE (snart 2 år gammel) Western Digital Caviar SE 200GB IDE ( 3/4 år gammel) Noen som har hatt samme problem før ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå