Gå til innhold

G-force 3 - ikke stabilt hos meg ...

LUDO

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt DELL Dimension 8200, 1,7 Ghz, 256 RDram og G-force 3 (Betegnelsen sier 64MB DDR nvidia G-force 3)

Når jeg kjører 3dmark2000 får jeg 6000 i score.

Når jeg kjører 3dmark2001 får jeg 4000 i score.

En kompis får det dobbelte.

Jeg registrerer at når jeg spiller Counter-strike oppstår det "striper" et stykke foran meg på det underlaget jeg går på.

Jeg opplever grafikken som ustabil og hakkete når jeg slider - altså beveger meg sidelengs.

(Jeg kom over en opplysning som sa at AGPmemory var på 128MB.) Betyr dette at dette benytter seg av min ram, og at alt ikke er disponibelt? ..

Jeg må få hjelp, før jeg klikker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig. Ut i fra erfaringene til andre så er det best å ha den på 128 hvis du har 256Mb minne. Jeg har 128Mb minne og har den derfor på 64. :smile:

Ser du et mønster? :smile:

Kjører dere Default benchmark begge to? Dere må kjøre helt lik bench for å sammenligne.

Lenke til kommentar

Ser av spec'en din at du kjører s423. Selv kjører jeg på 1,7 Mhz, s478 og et Asus v8200.

Jeg opnår 4500, selv om jeg har kjip ram.

Ser på noen av de andre svarene om setting av AGP memory. Er det noen som kan beskrive hvor man setter dette?.

Kjørte opp Rtcw og den går noe helt ufattelig i 1600x1200x32 og resten av settingene på fult.

Lenke til kommentar

Taustvedt ..

Ja! Vi kjører default benchmark.

Kan jeg tweake dette kortet på noen måte, som akselerer dette.

Da tenker jeg ikke fysiske inngrep osv..

Det var snakk om å oppgradere Chipset, men ettersom jeg har brand new maskin, så skulle vel dette vært ok. Dog, jeg har ikke peiling her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...