Unreal Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisann. Har kjøpt et D-link DI-624 trådløst aksesspunkt med 4 lan utganger. Men jeg er ikke sikker på hva de forskjellige instilligene skal være, siden jeg har rotet bort infoarket fra NGT. Noen som har peiling på hva som skal stå: - WAN IP addresse - WAN Subnet mask - WAN Gateway mask - Primary DNS addresse - Secondary DNS addresse ... eller hvor jeg kan finne ut disse tingene? Også, er det statisk eller dynamisk IP adresse? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Det skal ikke være noen spesielle innstillinger å gjøre. Koble kabelen fra ngt-rutern til wan-porten på Dlinken :!: så skal alt være oppe å kjøre. Endret 24. februar 2006 av norbat Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) "Koble kabelen fra ngt-rutern til wan-porten på linksysen" passer da fint som svar til en Dlink eier . Denne gir deg alt av informasjon angående "problemet" ditt når det gjelder de tekniske instillingene . Men om du misser det så er det IP : 10.0.0.2 Nettmaske :255.255.255.0 Gateway : 10.0.0.1 Primary DNS : 217.13.7.136 Secondary DNS : 217.13.4.21 !Edit : Og dermed blir det altså Statisk IP som skal brukes på Dlinken din Endret 24. februar 2006 av Konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå