Fre_ZZe Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! En av mine harddisker har tatt kvelden. En Western Digital disk selvfølgelig!! Tenkte å kjøpe en Samsung disk nå og vil gjerne ha "nyeste teknologi" da andre ting i pc'en blir oppgradert etterhvert å må virke med den nye harddsiken. Tenkte på denne Komplett . En Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM disk. Jeg har ikke SATA tilkobling på hovedkortet mitt (Epox 8KHA+) men kan jeg bruke disken alikavel om jeg kjøper en sånn SATA-kontroller ?? Og i så fall hvilken SATA-kontroller vil passe med den nye Samsung disken ? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
enl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jepp, det er bare å kjøpe en S-ATA-kontroller. Siden du ikke har S-ATA fra før av, ville jeg kjøpt en som støttet S-ATA II-spesifikasjonene. Kontrollere hos komplett Personlig ville jeg satset på en av kontrollerne fra promise, men de andre er helt kurante de også Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Denne tråden er "død". Har opprettet en ny tråd da spørsmålet mitt er meir innfløkt enn hva emnetopicen sier. Please ikke post mer i denne tråden! Endret 24. februar 2006 av Fre_ZZe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå