VeXx Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Loffelur : helvete da mann, det var bare kvalmt. Put thet away before you hurt someone Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 LOL! Kan tenke meg kordan det er med loffelur sitt ansikt. Haha lurer på om eg skal legge ut bilde av kompisen min i fylla med Dr.Phill fra tv3. Nei ikke enda. Må vite først om kompisen min skal gjøre noe med det. Long story! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *klarer ikke smile falskt, klarer ikke smile falskt......leke smart heller* Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tror ikke det går an å se så smart ut med "safari" hatt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det der er ingen "safari"-hatt, det der er en stråhatt. En "safari"-hatt er hard, nesten som en hjelm. Em' i right? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er ingen ståhatt, en stråhatt er laget av strå. Det er en fiskehatt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det tøy? Så ut som en flettet stråhatt, men nå ser jeg selvfølgelig at det ikke er det. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 OK, men da sier vi bare strå- fiske- og safari-hatter da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde2.jpg *klarer ikke smile falskt, klarer ikke smile falskt......leke smart heller* aww! kjekken Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde2.jpg *klarer ikke smile falskt, klarer ikke smile falskt......leke smart heller* Du går ikke tilfeldigvis på Nissen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde2.jpg *klarer ikke smile falskt, klarer ikke smile falskt......leke smart heller* Du går ikke tilfeldigvis på Nissen? Ikke med mindre det er et nytt begre på plassen Melbu Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 rbk: noen ganger så lurer jeg på om du går for alt med tre ben.. Du sikler jo etter alle bildene her jo Ikke stygt ment altså Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 rbk: noen ganger så lurer jeg på om du går for alt med tre ben.. Du sikler jo etter alle bildene her jo Ikke stygt ment altså Hehe, vel jeg synes de fleste gutter er søte da. Sjelden jeg ser stygge gutter. Men jeg blir aldri sammen med "søte" gutter. Så, ja, sikler etter nesten alt, men bare spesielle slipper gjennom nåløyet. Boys are great, every girl should have one Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 rbk: noen ganger så lurer jeg på om du går for alt med tre ben.. Du sikler jo etter alle bildene her jo Ikke stygt ment altså Hehe, vel jeg synes de fleste gutter er søte da. Sjelden jeg ser stygge gutter. Men jeg blir aldri sammen med "søte" gutter. Så, ja, sikler etter nesten alt, men bare spesielle slipper gjennom nåløyet. Boys are great, every girl should have one Er ikke det egentlig med nigger? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er ikke det egentlig med nigger? NIGGER?! HVOR? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 faen er det som går av dere? tsar, du skuffer meg.. Det gjør du ovenfor òg :\ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 faen er det som går av dere? tsar, du skuffer meg.. Det gjør du ovenfor òg :\ Skuffer deg? Eh..okei. Han spurte om det egentlig var nigger som sto i det uttrykket opprinnelig, og jeg tror det er det som er originalen ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ehm? Tror egentlig bare Tsar siktet til at det er en NOKSÅ rasistisk vits som går noe slikt som "N*ggers are great, every man should have one." HAN står ikke for slike holdninger, kjenner'n såpass ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg